باغ جدید مجسمه ها در آلمان

جاذبه ای بی نظیر پس از تعطیلات کرونا

مجموعه هنری معاصر در محوطه قلعه ای در شمال غربی برلین توسط یک زوج حامی هنرهای تجسمی برای گذراندن دوران پس از کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، سال گذشته قلعه ای به سبک معماری باروک و متعلق به قرن هیجدهم توسط یک زوج شناخته شده و معتبر در بازار هنر به نام Loretta Würtenberger خریداری شد و محوطه قلعه را به پارک مجسمه ها تبدیل کرده اند، که آثار هنرمندان آلمانی و بین المللی همچون Tony Cragg ، Maria Loboda ، Dan Graham ، Hans Arp و Carsten Nicolai رادر خود جای داده است.


این اقدام جاذبه ای جدید ، چشمگیر و شاید حتی رادیکال برای منطقه آرام و بی سر وصدای Brandenburg، واقع در 25 کیلومتری شمال غربی برلین ایجاد کرد، و مقصد فرهنگی ایده آل پس از تعطیلی دوران کرونا به شمار می رود. این زوج در کنار پارک مجسمه سازی، رستورانی را با فضایی صمیمی و روستایی، پاسیویی بزرگ، آشپزخانه ای در فضای باز و یک واگن عجیب و متفاوت برای فروش بستنی دست ساز ساخته اند. فروشگاهی محلی ظروف سفالی دست ساز، کتابهای هنر و آشپزی و محصولات محلی ایده آل برای گذراندن پیک نیک در آنجا را به فروش می رساند. برنامه رویدادها نیز شامل نمایش فیلم در هوای آزاد ، برگزاری کلاس های یوگا در فضای باز، کنسرت و سخنرانی است.

logo-samandehi