کاوش در فضاهای کاری آینده با Eliot Postma و Verda Alexander

گفتگوهای زنده درباره تغییر فضاهای معماری با همه گیری 19- COVIDبا صاحب نظران در ArchDaily ، یوتیوب و فیس بوک پخش شد که مباحث مطرح شده در یکی از گفتگو ها در این مطلب ارائه شده است.

به گزارش گالری آنلاین، با همه گیری 19- COVID در دنیای ما اختلالاتی به وجود آمده است و اکنون تمام جهان برای ایجاد تغییر در طراحی ها آماده است، این تغییرات شامل خانه ها و دفاتر ما و حتی برنامه های شهری می شود. در برخی وب سایت ها این تغییرات در حال بررسی است و موضاعاتی مانند تغییرات اقلیمی، نابرابری اجتماعی و بحران مسکن از طریق گفتگو با اشخاصی مانند معماران، طراحان، برنامه ریزان و متفکران صاحب نظر مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین ارائه راه حل های خلاقانه در زمینه ی محیط هایی که در آینده ساخته خواهند شد، نیز مطرح گردیده است.

بخش دوم این گفتگو، دوشنبه 6 ژوئیه، ساعت 12 بعد از ظهر به وقت آمریکا، به صورت آنلاین در ArchDaily ، یوتیوب و فیس بوک پخش شد و درباره ی آینده دفتر به مباحثه پرداختند. میهمانان این جلسه Eliot Postma یکی از شرکای استودیوی Heatherwick مستقر در لندن و Verda Alexander بنیانگذار استودیوی O + A مستقر در سان فرانسیسکو بودند. Eliot Postma مدیریت پروژه ی HQ Google را در یک چشم اندازی کوهستانی در کالیفرنیا به عهده داشت. در این مجموعه ایده ای از دفاتری که می توانند در آینده به صورت هماهنگ و انطاف پذیر با طبیعت باشند را مطرح کردند. وی بر روی پروژه هایی مانند تغییر در سایت 14 هکتاری المپیک لندن، مرکز مالی Bund در شانگهای و قایق Bateau روی رودخانه ی Loire در فرانسه، کار کرده است.

همچنین Verda Alexander برنده جایزه ملی طراحی Cooper-Hewitt سال 2016 می باشد. وی هدایت طراح های دفترش برای انجام کارهای شرکت هایی مثل نایک، فیسبوک، اوبر، اسلک و ده ها شرکت دیگر را بر عهده داشته است. ابتکارات هنری وی، دیگر دفاتر طراحی را در وضعیت کنونیشان به چالش کشید. وی در سال 2018 کارگاهی در استودیوی O+A راه اندازی کرد که منحصرا بر روی طرح های آزمایشی و مداخلات غیر اصولی کار می کند.


logo-samandehi