نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان در شبکه چهار برگزار می شود

«نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» محصول 2018 انگلستان است که در این مجموعه آثار برخی از مشهورترین هنرمندان صاحب سبک در قالب نمایشگاه ها در سراسر جهان مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پخش این مجموعه در 7 قسمت از روز یکشنبه 22 تیرماه در شبکه چهار سیما آغاز می شود.
در قسمت اول این مستند آثار ادوارد مانه پدر هنر مدرن نمایش و مورد بررسی قرار می گیرد. بررسی آثار ادوارد مونگ خالق تابلوی جیغ در نمایشگاهی به مناسبت صد و پنجاهمین زادروز وی در قسمت دوم این مجموعه صورت می گیرد.
نمایش آثار سبک کات آوت ماتیس از طریق نمایشگاه نمادین ترین آثار کات آوت قرن بیستم، بررسی سبک ورمیر و نقاشی اسرار آمیز قرن 17 هلند ، نمایش آثار رامبرانت در نمایشگاه کارهای آخر او در موزه ملی لندن، بررسی آثار وینست ونگوک و بررسی آثار نقاشان امپرسیونیست و مردی که باعث پیشرفت این سبک شد در قسمت های بعدی مجموعه ی «نمایشگاه تصویری بزرگترین نقاشان جهان» به نمایش در می آید.
مجموعه ی «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

logo-samandehi