هزار متر فضای نمایشگاهی در موزه فرهنگ ژاپن

موزه فرهنگ kadokawa طراحی شده توسط kengo kuma، در ژاپن با امکانات متنوع فرهنگی از جمله گالری هنری آماده افتتاح است.

به گزارش گالری آنلاین، kengo kuma این ساختمان موزه را در ژاپن طراحی کرده است که قرار است بر روی عموم باز شود. این ساختمان در حدود 30 کیلومتری (19 مایل) غرب توکیو مرکزی واقع شده است، 'موزه فرهنگ kadokawa' بخشی از برنامه توسعه شهر توکوروزوا ساکورا است. این سایت همچنین شامل یک هتل، یک کتاب فروشی و یک غرفه داخلی برای انواع رویدادها است.

موزه فرهنگ kadokawa که توسط کنگو کوما و همکاران طراحی شده است، دارای پنج طبقه در پشت نمای گرانیتی آن است. طبقه اول دارای یک کتابخانه کوچک و یک گالری 1000 متر مربع (10،764 فوت مربع) برای نمایشگاه های مربوط به موضوعات مختلف از جمله: طبیعت، علم، هنر، تاریخ طبیعی، مد، محیط زیست و جامعه است. طبقه دوم میزبان یک کافه و یک فروشگاه است، در حالی که طبقه سوم به طور کامل به ارائه animeاختصاص دارد.

طبقه چهارم شامل یک کتابخانه دو طبقه است. در اینجا، قفسه های کتابخانه به طول هشت متر (26 فوت) به سمت سقف بالا می رود و در حدود 50 هزار کتاب در آن جای می گیرد. در جای دیگر، یک کتابخانه دیگر به فضای نمایشگاه پیوسته است. سرانجام در طبقه پنجم گالری دیگری در کنار یک رستوران قرار دارد.

logo-samandehi