خانه جنگلی مارپیچی Woodhouse 2.0 در دل جنگل

گروه معماری marchi architects در پاریس، طرح پیشنهادی خانه Woodwood 2.0 را در دل جنگل های انبوه درخت بلوط تیغی long island نیویورک ساخت.

به گزارش گالری آنلاین، پروژه مسکونی تندیس گونه با ظرافت در توپوگرافی شیب دار ملایم جنگل ادغام شده و توسط درختان اطراف از عناصر طبیعی محافظت می شود. فضای داخلی با انتخاب دقیق متریال های چوبی، گرم و بافت های موزون فضایی روح انگیز و آرامش بخش ایجاد می کند. خانه جنگلی woodhouse 2.0 توسط گروه معماری marchi architect به صورت دایره وار طراحی شده است و دارای طراحی داخلی پلان باز بوده و فضاهای داخل ساختمان در هم ادغام شده اند بطوریکه که رفت و آمد در آن را بدون توقف و مانع ممکن می سازد.

گروه معماری marchi architects خانه جنگلی woodhouse 2.0 را با هندسه ای متفاوت و گسترده در نظر گرفته است تا به لحاظ بصری با بستر طبیعی پوشیده از درخت در هم آمیخته شود. نمای خارجی ساختمان به سمت بیرون برای احترام به مناظر طبیعی اطراف با تخته های باریک عمودی چوبی و بتن صاف پوشیده شده است. نمای خارجی رو به بیرون ساختمان سطحی یکپارچه ایجاد می کند که با نصب پنجره های قدی در فواصل معین مناظر جنگل اطراف long را در قاب آنها جای داده است.

خانه چوبی Woodhouse 2.0 توسط گروه معماری marchi architects باساختاری دایره وار دارای یک حیاط مخفی است که توسط فضای مسکونی داخلی احاطه شده و نمای رو به حیاط مرکزی کاملاً از شیشه پوشیده شده که مرز بین فضای مسکونی داخلی و فضای مرکزی مخفی را مسدود کرده است. خانه جنگلی Woodhouse 2.0 نمادی از بررسی تقارن ها، زاویه ها، بافت ها و استفاده دقیق از نور و مناظر است.

logo-samandehi