برپایی دو نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و ویدئو آرت در گالری آرته دیزاین

گالری آرته دیزاین از روز جمعه 1 اسفندماه میزبان دو نمایشگاه گروهی نقاشی، حجم و ویدئو آرت تحت عنوان "اسطوره ی گاو" و "دعوت" می شود.

به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه "اسطوره ی گاو" با حضور 40 نفر از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز با رویکردی اسطوره شناسی و بینا فرهنگی به کیوریتوری و گردآوری نیوشا نیوژپور و شادی داوری برپا می شود.

اسطوره، یاد آور قداستی از بین رفته است که بواسطۀ بار معنایی قدوسی ای که به همراه خود دارد از داستان و افسانه متمایز است.
به یاد هنرمندان گمنامی که در طول اعصار با به تصویر کشیدن فرهنگ و تمدن نیاکان مان حافظان آن گشتند و به شکرانه ی نوزایی و حیات مجدد زمین گِرد هم آمدیم تا نقشی دیگر و روایتی نوینی از اسطورۀ گاو را در آستانۀ بهار، به تصویر بکشیم. امید که دستان خداوند، در این بهار سالی پُررونق، پربرکت و پر از شادی برای مردم این سرزمین رقم زند.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان صادق ادهم، سعید امکانی، امیرحسین امیرجلالی، افشین باقری، آزاده بخشی، مهدی پرستار شهری، حورا پیش قدم، سحرجعفری، سهیل حسینی، مرجان حسینی، دانا حقیقی، رحیم حقیقی، کیهان خلیلی فر، علی داوری، شادی داوری، رضا راز قندی، حکمت رحمانی، ریحانه رحیمی نژاد، مجتبی رمزی، عارف رودباری، آویده سلمانپور، ناصر شاکری، اكرم السادات شرق آزادى، ریحانه شریعتی (ری را)، آذر شعاع احمدیة، سونیا صادقی، ژیلا عبادی، مریم عجملو، عادل علاسوند، فرزاد قاضی زاهدی، شیوا قنبری، گویا کرمی، سعید لزرجانی، المیرا لکی، عاطفه محمدپورمیر، حامد مشمولی، شکوفه محو بیدختی، میثم ندافیان، هومن نصیری و فیروز وهابی نژاد به نمایش در می آید.

نمایشگاه "دعوت" با حضور 43 نفر از هنرمندان نقاش و مجسمه ساز با هدف بوجود آوردن فضای تعامل بصری بین هنرمندان شرکت کننده و با رویکرد شخصی است. این دیدار فرصتی است برای تبادل فکری بین هنرمندان و توجه مخاطبین و اهمیت هنر در زمان کنونی برای آن بخش از جامعه که عقلا به آشنایی بیشتر با تنوع درشیوه های متفاوت و مجسمه سازی دارند.

آثار این نمایشگاه رویکردی آزاد از بیان هنرمند با شیوه های گوناگونی در اجرا و بیان دارد.

کیوریت و گردآوری این نمایشگاه توسط نیوشا نیوژپور و شادی داوری می باشد.

در نمایشگاه "دعوت" آثاری از هنرمندان، آناهیتا ابوترابی، شادی اثنی عشری، میر شجاع احمد نژاد، بنفشه احمدزاده، حسین اقتصاد، سعید امکانی، مینا بنی هاشمی، عبدالحمید پازوکی، حورا پیش قدم، روحا تیموری، مهسا تیموری، هادی خانی، یلدا خواجه زاده، علی خوب یار، سعید دولتی، آناهیتا رمضان زاده، مریم زحمتکش، میلاد سالاری، شادی سعیدی، عباس سلامتی، بهرام شاه محمودی، نسترن شیرین سخن، سونیا صادقى، بیتا صدری، ژیلا عبادی، محمدامین فولادشکن، شهرزاد قاضی زاهدی، فرزاد قاضی زاهدی، الهام قربانی، پیام گلچین، سلما محمدرضابیگ، شکوفه محوبیدختی، حامد مشمولی، شبنم مکبر، هما منصوری، صدیقه مهدوی، احمد میرزا، اکبر نیکان پور، مریم نیکخواه ابیانه، نیوشا نیوژپور، مهناز وزیری، بدری هاشمی زاد و آنیتا هنارت به نمایش در می آید.

افتتاحیه روز جمعه 1 اسفند از ساعت 14 تا 19 با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.

این دو نمایشگاه به مدت 10 روز از ساعت 10 الی 19 میزبان بازدیدکنندگان می باشد؛ گفتنی است، گالری چهارشنبه ها تعطیل است و جمعه ها از ساعت 16 الی 19 دایر می باشد.

علاقه مندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند به نشانی گالری آرته دیزاین واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به زعفرانیه، شماه 2880 مراجعه نمایند.

logo-samandehi