رونمایی از پوستر جشنواره «هنر زنده است»

پوستر جشنواره «هنر زنده است» با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید ۱۹، طراحی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره آنلاین «هنر زنده است» نوشت، آیین رونمایی از پوستر جشنواره برگزار شد.

کیانوش غریب پور طراح لوگو جشنواره است و سیروس سلیمی پوستر جشنواره"هنر زنده است" را با نگاهی به تلفیق عناصر مدرن گرافیک با نقوش اصیل هنر ایرانی طراحی کرده است.

سیروس سلیمی که مدیریت هنری این رویداد را نیز برعهده دارد، در این باره گفت: «پوستر جشنواره «هنرزنده است»، با تکیه بر شعار پویایی و بالندگی هنر در روزهای سختِ همه‌گیری کووید 19 که تمامی فعالیت‌ها و نگرش نوع بشر در همه‌ی جهان را دگرگون کرده، طراحی شده است.»

این طراح گرافیک ادامه داد: «در این پوستر جوانه‌های رشد و شکوفایی هنر را می‌بینیم که چگونه از درون نشانِ جشنواره روییدن گرفته، رشد کرده و در شکل یکی از نقوش و سمبل‌های آشنای هنر ایران زمین یعنی اسلیمی، پیچ و تابِ خوش قد و قامتش را به رخ می‌کشد. هنر زنده است چون جهان، هنرمندان و مخاطبان زنده‌اند...»

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفند در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار می‌شود.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» با حمایت: مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر»، تهران1400، شهرداری تهران، بنیاد رودکی، مجموعه فرهنگی هنری مربع ۱۱، پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب، سایت تیوال و آژانس تبلیغاتی بادکوبه برگزار می‌‌شود.

logo-samandehi