اعلام موجودیت انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران

اولین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران با حضور اعضای اصلی هیات مدیره و بازرس انجمن تشکیل شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران به تازگی فعالیت خود را به صورت رسمی و به عنوان یک انجمن صنفی آغاز کرده است.

در اولین جلسه هیات مدیره این انجمن، تقسیم وظایف انجام شد که طی آن مهدی آشنا به عنوان رئیس هیات مدیره، رضا قاضیانی به عنوان نایب رئیس، کیارش مسیبی به عنوان سخنگو، عماد دولتی به عنوان مسئول امور مالی و ندا آل طیب به عنوان مسئول روابط عمومی به اتفاق آرا انتخاب شدند.

مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران در تاریخ هشتم شهریور ماه با حضور اکثریت اعضا و نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مجازی از محل خانه تئاتر برگزار شد و طی آن به ترتیب مهدی آشنا، آرزو آزادپور، کیارش مسیبی، ضیا الدین صفویان و رضا قاضیانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و محبوبه فرج‌الهی و عماد دولتی به عنوان اعضای علی‌البدل و همچنین مونا صدر به عنوان بازرس اصلی انجمن و حسین آقا محمدکاشی به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت سه سال انتخاب شدند.

اعضای مجمع عمومی در این نشست به ترتیب امیر عابدی، کاوه کرمی و مونا طهرانی موید را به عنوان اعضای اصلی و همچنین رضا جاویدی و مریم جعفری نمین را به عنوان اعضای علی‌البدل شورای عضویت و داوری انتخاب کردند.

logo-samandehi