برپایی نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر تهران از ۳۱ خرداد

نمایشگاه «مینی مالیسم و کانسپچوال آرت» با نمایش بخشی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و به کیوریتوری بهرنگ صمدزادگان سه شنبه ۳۱ خرداد ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه مینیمالیسم(کمینه‌گرایی) و کانسپچوال‌آرت (هنرمفهومی) با ارائه بیش از ۱۲۰ اثر از ۳۴ هنرمند ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱خرداد‌ماه افتتاح می‌شود و از روز اول تیر تا ۲۷ شهریورماه، علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت، تلاش دارد بخشی از گنجینه ارزشمند موزه هنرهای معاصر تهران را ارائه کند، که در میانه قرن بیستم میلادی تعریفی نوین از هنر را پیشنهاد داد که تا پیش از آن متصور نبود.

اولویت بخشیدن به فکر و اندیشه به جای جلال و شکوه زیبایی‌شناختی مدرنیستی، دگرگونی‌های بزرگ در دنیای هنر پدید آورد و هنر را وارد ساحت‌هایی کرد که تعجب ها را برانگیخت.
در نمایشگاه مینیمالیسم و هنرمفهومی آثار هنرمندانی ازجمله، سل‌له‌ویت، جوزف کاسوت، جان بالدساری، اد راشا، یان دیبتس، دنیس اُپنهایم، برنار وُنه، شوساکو آراکاورا، مارسل دوشان، گیلبرت و جرج، دانلد جاد، رابرت اسمیتسون، میکله زازا، برند و هیلا بکر، گرفان الک، ژاکلین وینزور، تری اتکینسون و مایکل بالدوین، بورلی پپر، پیتر استرویکن، من ری، میشل آنجلو پیستولتو، رابرت موریس، مارسل بروتهرس، میشل استوارت، راجر ولش، دن فلاوین، کیت سونیر، اد راینهارد، اگنس مارتین، دیتر روث، کریستو و ژان کلود، فرانک استلا، گوردون ماتاکلارک، دنیل اسپوئری، به نمایش گذاشته می‌شود.

logo-samandehi