بهای بلیت سینما‌های شهرداری تهران کاهش یافت

مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر از اجرای طرح کاهش قیمت بلیت در سینما‌های موسسه تصویر شهر از اول تابستان خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اعلام اجرای طرح تابستانه در سینما‌های شهرداری تهران گفت: از آنجایی که تامین رفاه و آسایش شهروندان از اصلی‌ترین وظایف شهرداری تهران است، بر آن شدیم تا در برخی روز‌ها و ساعات بهای بلیت را در سینما‌ها کاهش دهیم.

اکبرشاهی درباره جزئیات بیشتر این طرح و قیمت بلیت سینما‌های زیرمجموعه گفت: سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) بلیت در پردیس‌های سینمایی «ملت»، «تماشا» و «راگا» تا ساعت ۱۹ به صورت نیم بها و از ساعت ۱۹ به بعد برای تمامی فیلم‌ها در پردیس ملت از ۴۵ هزار تومان به ۳۵ هزار تومان و در پردیس‌های راگا و تماشا از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی افزود: این طرح از ابتدای تیرماه ۱۴۰۱ در سینما‌های زیرمجموعه اجرا می‌شود و در دیگر روز‌های هفته نیز طبق روال گذشته بها بلیت در روز‌های سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: از ابتدای سال جاری نیز تصمیم گرفتیم که قیمت بلیت سینما در پردیس سینمایی رازی واقع در منطقه ۱۱ شهرداری تهران که از سینما‌های زیرمجموعه این موسسه است را افزایش ندهیم و این سینما همانند سال گذشته در تمام ایام هفته بلیت را با بها ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌دهد.

مجید اکبرشاهی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح استقبال مخاطبان از فیلم‌ها افزایش داشته باشد و رونق به سالن‌های سینما بازگردد.

پردیس سینما گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا در منطقه شهر ری و تماشا در منطقه یافت آباد هر کدام با ۳ سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و مخاطبان سینماست.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن برنامه نمایش فیلم‌ها و رزرو بلیت در سینماهای یاد شده به سامانه‌های آنلاین بلیت فروشی سینماتیکت، گیشه 7 و ایران تیک مراجعه کنند.

logo-samandehi