بررسی نحوه پردازش محیط اطراف در فضای گالری جدید کالیفرنیا Garvey|Simon

هر یک از هنرمندان این نمایشگاه گروهی به بررسی در نحوه پردازش محیط اطراف خود می پردازند. چه از طریق استقرار ظریف و کنترل شده رسانه آنها باشد، چه از طریق تلاقی تصاویر غم انگیز و بی ثبات کننده، این مجموعه گسترده از حالت های هنری گرد هم می آیند تا چالشی منشوری و همیشه در حال تکامل را برای آنچه دیده می شود و شناخته می شود، ارائه دهد.

به گزارش گالری آنلاین، در فضای گالری جدید کالیفرنیا Garvey|Simon افتتاحیه نمایشگاه خود را به نام Reality Check اعلام کرد: Shifting Perspectives، نمایش از 30 اوت تا 29 اکتبر 2022.

نقاشی‌های پاپ آرت لوری لاروسو تضادهای سرگیجه‌آوری دارند: تخت یا حجیم، نقاشی یا مجسمه؟ لاروسو با تغییر شکل پانل های فلزی خود، ماهیت اشیاء خود را زیر سوال می برد و به طور همزمان خط هنر و مصنوعات را زیر سوال می برد. انتزاعات دستی جنیفر کنت از نظر دقت تقریباً مکانیزه به نظر می رسند و انفجارهای ارگانیک خود را به‌عنوان شبکه‌ای پیچیده از نشانه‌های hash-mark نشان می‌دهند که تصویر را به ارتعاشات مینیاتوری و فردی تبدیل می‌کند.


دیزی کرادوک، مارگو گلس، دیوید موریسون و مری ریلی هر کدام خود واقعیت را به عنوان یک فونت فانتزی در نظر می گیرند و بازنمایی دقیق آنها از تصویر سوژه هایشان پیشی می گیرد. دیزی کرادوک محصولات تازه خود را در سطح تقریباً میکروسکوپی مشاهده می کند و ویژگی های مجزا در پوست و گوشت آنها را پیدا می کند. ویژگی او تأثیری دوگانه دارد: دوگانه های او در عین حال مطالعات انتزاعی، و پرتره های صمیمی از افراد نشسته است.

جاشوا فلینت، جین هاموند، کاپر کوالسکی و جولیا رندال تقریباً به طور کامل دقت زمان و مکان را کنار می‌گذارند، در جایی که هنرمندان قبلی از لمس جزئیات برای تغییر روش مشاهده آثارشان استفاده می‌کردند. صحنه های سورئال آنها توالی زمانی را به هم می زند و به ذهنیت ادراک اشاره می کند. نقاشی های جاشوا فلینت ملغمه ای از حافظه است. تکه‌هایی از روایت‌ها و نمادها با هم محو می‌شوند و یکدیگر را قطع می‌کنند و گذر خطی زمان را به چالش می‌کشند. جین هاموند با لایه‌هایی از لنز های هنر همراهی می‌کند: لنز دوربین، لنز دانشجویان هنر و در نهایت لنز بیننده. خطاپذیری این دیدگاه ها صحت تصویر را به چالش می کشد. در صورت وجود، چه عناصری از صحنه واقعی هستند؟ تصاویر هوایی کاپر کوالسکی نیز تأثیر مشابهی دارند. نقطه دید دور او بافت چشم انداز لهستان را تغییر می دهد و دره ها، درختان و مزارع را به انفجارهای تکنیکی از بافت انتزاعی تبدیل می کند.

Daisy Craddock, Amy's Colossal, 2020, Oil pastel and oil stick on Arches paper, 15 x 28 x 2 in., DC121

Mary Reilly, Field of Flowers 1, 2016, Graphite on paper, 8 x 6 in., MRE030

David Morrison, Pomegranate, 2021, Colored pencil on paper, 18 x 28 in., DVMO123

logo-samandehi