طراحی آسمان خراشی با قابلیت ورود به آپارتمان با اتومبیل شخصی

ساخت یک برج مسکونی مجلل در ایالات متحده آمریکا در حالی آغاز خواهد شد که معماری آن به ساکنان اجازه می‌دهد مستقیما با اتومبیل وارد آپارتمان در هر یک از طبقات برج شوند.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از نشنال نوشت، تصاویری که هفته جاری از معماری برج مسکونی مجلل «بنتلی» در «میامی» منتشر شده‌اند، طراحی آسانسورهایی را نشان می‌دهند که به ساکنان اجازه می‌دهند با اتومبیل خود مستقیماً وارد آپارتمان‌هایشان در تمام طبقات برج شوند.

این آسمان‌خراش ۶۱ طبقه‌ای که در «میامی» واقع شده است، درحقیقت پروژه مشترک شرکت معماری «Sieger Suarez»، شرکت «Dezer Development» و شرکت بریتانیایی تولید اتومبیل «بنتلی» است.

با اینکه این پروژه در سال ۲۰۲۱ معرفی و در سال ۲۰۱۹ طراحی شده بود، اما تصاویر نحوه عملکرد آسانسور اتومبیل‌ها به تازگی منتشر شده است.

هر یک از آپارتمان‌های این برج بیضی‌شکل ۲۲۸ متری سه یا چهار پارکینگ اتومبیل خواهند داشت که به آپارتمان‌ها متصل هستند. این پارکینگ‌ها از طریق یکی از چهار آسانسور از طبقه همکف قابل دسترسی هستند و دارای ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین فضای ذخیره خواهند بود.

این آسمان‌خراش نخستین بنای مسکونی برند «بنتلی» خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌ها ساخت این بنا در سال جاری آغاز و تا سال ۲۰۲۶ به پایان خواهد رسید. در مجموع بیش از ۲۰۰ آپارتمان در داخل این برج ساخته می‌شود.

logo-samandehi