طراحی مبلمان شهری برای پارک اسکیت بازی

بتن در پرینت سه بعدی مبلمان پارک اسکیت بازی ساوتهمپتون ابزار کار طراح این مجموعه شده است.

به گزارش گالری آنلاین، پس از طراحی پارک های اسکیت متعدد در سرتاسر جهان، Rich Holland اکنون در حال کار بر روی بازسازی صحنه اسکیت ساوتهمپتون با مجموعه ای از مبلمان جدید است. پروژه جدید او با همکاری اسکیت ساوتهمپتون قرار است اواخر سال رونمایی شود و فضای موجود در میدان گیلدهال را تغییر دهد تا یک منطقه اسکیت بازتر، فراگیرتر و از نظر بصری جذاب‌تر ایجاد کند.

در همین حال، طراح از اولین نمونه اولیه برای نیمکت PSFF پرده برداری کرده است - یک شی مبلمان مجسمه ای که به صورت سه بعدی از بتن چاپ شده است. نیمکت‌ها در حالی که میدان را بهبود می‌بخشند، با هدف ارائه یک راه‌حل آماده برای تامین مبلمان عمومی متمرکز بر اسکیت‌ برد برای شهرهای سراسر جهان هستند.

از سال 2000، ریچ هالند، طراح جهانی، مرزهای طراحی ورزش‌های اکشن - به‌ویژه با اشیاء و مناظر متمرکز بر اسکیت‌ برد را بررسی کرده و آن‌ها را پیش می‌برد. آخرین کار مهم او ایده‌پردازی، استراتژی و طراحی پشت صحنه اسکیت نایک بود که یک پارک اسکیت معماری را به دفتر مرکزی این برند در هلند آورد.

با همکاری آتی او، خلاقیت جدید او لمسی از مناظر اسکیت گسترده و مادیات بتنی مینیمالیستی خود را به جامعه اسکیت ساوتهمپتون خواهد آورد. این پروژه شامل مجموعه ای از اثاثیه عمومی با تمرکز بر روی چاپ سه بعدی است که صرفاً از بتن ساخته شده اند. فرآیند پرینت سه بعدی خاص با همکاری دانشگاه فناوری آیندهوون و پیمانکار BAM Infra برای یک روش تولید بهینه جدید ایجاد شد که هر بار محصولات ساختمانی با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

logo-samandehi