دیدار اعضای هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران با مدیرکل هنرهای تجسمی

اعضای هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران ضمن حضور در مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با عبدالرضا سهرابی مدیرکل این مرکز، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست، عصر روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ در راستای راهبرد اساسی برگزاری جلسات منظم و تخصصی با انجمن‌های هنرهای تجسمی که در دوره جدید مدیریتی مرکز هنرهای تجسمی پیگیری می‌شود، برگزار شد.

روح‌الله شمسی‌زاده، بیژن غنچه‌پور و صفا حسینی ازجمله چهره‌های حاضر در این جلسه بودند. همچنین سید مصطفی زراوندیان معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی نیز سهرابی را در این دیدار همراهی می‌کرد.

در این جلسه، مدیرکل هنرهای تجسمی بر لزوم تقویت همکاری‌ها و تعاملات مشترک میان انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و مرکز هنرهای تجسمی تاکید کرد و در ادامه، مباحثی چون سنجش و ارزیابی شرایط برگزاری نهمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی ایران توسط انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز، تسریع عملکرد مرکز هنرهای تجسمی در زمینه صدور گواهی‌های هنری مکاتبه‌شده از سوی انجمن، تسریع روند عضویت هنرمندان مجسمه‌ساز در صندوق اعتباری هنر و هم‌اندیشی در زمینه حل چالش‌ها و مسائل پیش‌روی اعضای انجمن، مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که نشست‌های تخصصی با انجمن‌های صنفی هنرهای تجسمی و همچنین هنرمندان شاخص این حوزه از راهبردهای مهم و جدی است که به صورت منظم و با هدف اتخاذ تصمیمات مناسب در طول سال جاری توسط مرکز هنرهای تجسمی پیگیری و برگزار خواهد شد.

logo-samandehi