انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران برگزار می کند:

برپایی سومین نمایشگاه فیگوراتیو در گالری ایرانشهر

سومین نمایشگاه فیگوراتیو که محصول همکاری گالری ایرانشهر با انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران است، با ابعادی متفاوت و با به‌کارگیری رسانه‌های مختلف هنری از روز جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ در گالری ایرانشهر برپا می شود.


هدف از این رویداد، ایجاد فرصت و زمینۀ توسعه برای گرایش فیگوراتیو در مجسمه‌سازی معاصر ایران است، و می‌کوشد آن دسته از تجارب فیگوراتیو آزاد و معاصر را که از دیگر تجارب این زمینه، نظیر تندیس‌ها و مجسمه‌های شهری متمایزند، در مرکز توجه قرار دهد.

در فراخوان این رویداد آمده است: «از آن‌جایی‌که تنها امکان و شکل «بودن در جهان» بدنی است که در آن و از طریق آن زندگی می‌کنیم؛ نحوه بودن، تجربه زیسته و آنچه از سر می‌گذرانیم توأمان به ما و هستی شکل می‌بخشد. سیر هنر فیگوراتیو در طول تاریخ بیانگر طرز تلقی انسان از خود و متأثر از اندیشه‌ دوران است.» در این دوره، درونمایۀ «بیماری» به عنوان زمینۀ فکری رویداد در نظر گرفته شده و شماری از آثار به این ایده پرداخته‌اند.

این نمایشگاه تا 1 بهمن ماه همه روزه بجز شنبه ها دایر خواهد بود و علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند جمعه ها از ساعت 16 الی 21 و روزهای هفته از ساعت 16 الی 19 به گالری ایرانشهر واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ مراجعه نمایند.

logo-samandehi