برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری خورشید

گالری خورشید از عصر روز جمعه 27 دی ماه 98 میزبان نمایشگاه نقاشی های گروهی از هنرمندان شد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان رضا اسدی، سارا اکبری، بیتا کاشف، علیرضا مرادی، کیمیا زرگری، آیا اشتری،شادی بوریاباف، زهرا مقصودی، ترانه گودرزی، لیلا بیابانی، کیمیا بیات، زهره علیجانی، سمیرا مرادخانی، الهام آل ابراهیم، زهرا صالحیان، نگار نادرجو و جانان نجفی به نمایش در آمد.

مهرنوش فرض الهی کیوریتور این نمایشگاه در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گروهی توضیح داد: نمایشگاه گروهی نقاشی جمعی از نقاشان رئالیسم در جهت معرفی هنرمندان جوان که به صورت آکادمیک در این زمینه فعالیت دارند شکل گرفته است.

وی همچنین درمورد هدف برگزاری این نمایشگاه نیز بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنر آکادمیک نقاشی هدف از برگزاری این نمایشگاه است که در این ایام به علت ازدیاد سبکهای گوناگون متاسفانه کمی به فراموشی سپرده شده است.

فرض الهی در ادامه اذعان داشت: هنرمندانی چون سرکارخانم لیلا بیابانی و سایر عزیزان در این نمایشگاه شرکت دارند، وی به صورت آکادمیک نقاشی را دنبال کرده و از سال 1388 به عنوان مربی نقاشی مشغول تدریس است و در سال 1397 آموزشگاه نقاشان برتر را تاسیس نمود و همچنین نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعددی در سبکهای رئالیسم و سورئالیسم برگزار کرده است.

از دیگر هنرمندان بزرگواری که در این نمایشگاه شرکت کرده اند، جناب استاد علیرضا مرادی از هنرمندان نگارگر و نقاش هستند که در روز افتتاحیه نیز ورکشاپ نقاشی برگزار نمودند.

به گفته کیوریتور این نمایشگاه، مجموعه آثار حاضر در این نمایشگاه 26 اثر از 17 هنرمند است.

نمایش آثار این هنرمندان تا 2 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 الی 20 به نشانی بلوار آفریقا، کوچه تور، پلاک 70 مراجعه نمایند.

logo-samandehi