نمایشگاه گروهی نقاشی خط در حمایت از کودکان کار

نمایشگاه گروهی نقاشی خط از تاریخ 18 لغایت 25 بهمن ماه در نگارخانه نرگس و تهران دایر است

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتهران مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی خط با عنوان در نجوای زمستان، 18 بهمن ماه با حضور مدعوین، اصحاب فرهنگ و هنر ، مسئولان فرهنگی شهر و دوستداران هنر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نگارخانه تهران و نرگس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرتهران برگزار می‌شود.


این نمایشگاه که از تاریخ 18 لغایت 25 بهمن ماه در نگارخانه نرگس و تهران دایر است، شامل بیش از 40 اثر از 18هنرمند در حوزه نقاشی-خط خواهد بود.
مریم محمد سوهانکی، محبوبه زهدی، سید حسن جاویدی‌نیا ، شکوفه برزگر ملکی، محسن اسدی، ناهید زارعی، هاله گراینده، نهال شایسته، مرجان سلمانی، اعظم حسنی، زیبا بندر، مرتضی علی پور، مریم حیدری، یاسمن تبریزی، کتایون بیات، رسول ایمانی، خاطره فلاح، امید محب، هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه در نجوای زمستان به نمایش گذاشته شده است، سرپرستی و انتخاب آثار نیز بر عهده استاد مراد فتاحی از هنرمندان صاحب نام این گرایش هنری بوده است.کمک و حمایت از کودکان کار، ارتقا سطح کیفی و معرفی هنرمندان جوان و نوظهور، از اهداف این نمایشگاه عنوان گردیده است. گفتنی است بخشی از فروش آثار این نمایشگاه به کودکان تحت حمایت موسسه خیریه قلب سفید تعلق خواهد داشت.
موسسه خیریه قلب سفید در جهت حمایت از کودکان کار فعالیت کرده و تلاش داشته با به کارگیری مشاوران و مـددکاران باســابقه، وضعیت کودکان کار زیر ۱۸ سال و خانواده های آنان را سامان بخشد و خدماتی از قبیل روانشناسی، درمانی و پزشکی، مددکاری، تحصیلی و معیشتی به آن ها ارائه دهد تا در خانواده ها با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رشد کودکان فراهم آید. همچنین مهمترین خدمات ارائه شده این موسسه برای کودکان، خدمات تحصیلی و برای خانواده ها، افزایش سطح آگاهی در تربیت است.
علاقمندان به آثار نقاشی-خط و دوستداران هنرهای ایرانی می‌توانند از تاریخ 18 الی 25 بهمن ماه از این نمایشگاه در نگارخانه های نرگس و تهران اداره فرهنگ و ارشاد تهران واقع در خیابان شهید مطهری، قبل از سهروردی پلاک ۱۳۰ بازدید نمایند.
#درنجوایزمستان
#نمایشگاه_نقاشیخط
#نقاشی_خط
#خیریهقلبهایسپید
#کودکان_کار
#هنرستانکمالالملک
#نگارخانه_نرگس
#نگارخانه_تهران

logo-samandehi