نگاه اکسپوی دانشجویی نقاشی به محیط‌زیست

دومین اکسپو دانشجویی نقاشی در راستای حمایت از آثار خلق‌شده دانشجویان به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا و دانشکده هنر در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا به گفته واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، این اکسپو در اواسط آبان ۱۳۹۷ و با توصیه‌ها و حمایت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا شکل گرفت و نخستین جلسات کادر علمی و اجرایی این رویداد در همان روزها برگزار شد.

پیرو تصمیمات شورای سیاستگذاری از اسفند همان سال، کادر اجرایی برای دریافت آثار ارسالی دانشجویان آماده شدند.

در ادامه پس از انتشار فراخوان این رویداد، در مجموع حدود ۲۵۰۰ اثر تا پایان مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد ۲۲۰ اثر در مرحله اول داوری (۱۸ دی ماه ۱۳۹۸) و ۱۸۰ اثر در داوری دوم (۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۸) برگزیده شدند.

اکسپو دانشجویی

با توجه به رویکرد شورای سیاستگذاری دومین اکسپو دانشجویی نقاشی و نگاه ویژه مدیر اکسپو مبنی بر توجه به محیط زیست، بخش ویژه این دوره از اکسپو نقاشی به این موضوع اختصاص یافت و آثار متعددی نیز در این بخش دریافت شدند.

دومین اکسپو دانشجویی نقاشی از حمایت مادی و معنوی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمک‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان حمایت از محیط زیست، خانه هنرمندان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انجمن علمی دانشجویی نقاشی دانشگاه الزهراء و ... بهرمند است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه از ۱۸ لغایت ۲۸ بهمن ماه در گالری‌های استاد ممیز، استاد میرمیران، گالری پاییز و زمستان خانه هنرمندان ایران برپاست.

logo-samandehi