۳۰ المان گنجشک بهاری با پیام‌ بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می‌شود

مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم گفت: در آستانه سال جدید، ۳۰ المان گنجشک بهاری با پیام‌ بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر قم نصب می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی منش در خصوص اکران المان‌های نوروزی در قم عنوان کرد: شهروندان بیش از هر زمان دیگری نیاز به روحیه نشاط و شادابی دارند تا این شرایط را پشت سر بگذارند.
مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم افزود: برای ایجاد روحیه و نشاط شهروندی اقدامات این سازمان فعالانه‌تر است و در المان های نوروزی، ایده‌های خوبی با پیام‌های بهداشتی در حال تولید است که تا چتد روز آینده در معرض عموم قرار می گیرد.

۳۰ المان گنجشک بهاری با پیام‌ بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در قم نصب می‌شود

وی تصریح کرد: سال قبل المان گنجشک بهاری با رویکرد ایجاد امید و نشاط شهروندان مورد استقبال قرار گرفت و در آستانه سال جدید، ۳۰ المان گنجشک بهاری با پیام‌ بهداشتی و ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر قم نصب می‌شود.
موسوی منش خاطرنشان کرد: طرح های نوروزی و نیمه شعبانی در قالب پیام‌های بهداشتی در شهر رونمایی خواهد شد؛ همچنین امسال دیوار نگارهای زیبایی در ورودی شهر طراحی می‌شود.
وی بیان کرد: طراحی گنجشک بهاری قبل از شیوع بیماری کرونا در قم در قالب فراخوان شهر نگار سه به صورت کشوری اعلام شد و دعوت از هنرمندان اتفاق افتاد و ۹۰۰ نفر از هنرمندان به ارائه طرح‌های خود پرداختند.
مدیر عامل زیباسازی شهرداری قم عنوان کرد: طرح‌های هنرمندان ویژه المان‌های شهری در دو ماه قبل داوری و براساس شاخص‌های هویتی و زیباشناختی انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر هنرمندان راه یافته به این جشنواره قمی هستند و تا چند روز دیگر این طرح‌ها در شهر پیاده می‌شود، البته قبل از شیوع بیماری قرار بود ۳۵ هنرمند این ایده‌ها را در قم پیاده کنند اما در حال حاضر ۶ هنرمند مشغول طراحی این المان‌ها هستند.

logo-samandehi