نگاهی به طراحی داخلی خانه هایی کمتر از 50 متر مربع


محدودیت در طراحی داخلی خانه های کوچک منجر به راهکارهای خلاقانه و پیشرفت های الهام بخش میشود. در این مطلب راه کارهای خلاقانه در طراحی داخلی چند پروژه با فضای محدود بررسی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، در این خانه ها طراحی به شکلی است که بیش از فضای محدودشان مورد استفاده قرار گرفته اند. هر کدام کوچکتر از 50 متر مربع هستند اما با این حال تعداد فراوانی از امکانات منحصر به فرد را شامل می شوند. این پروژه ها نشان می دهند که چگونه محدودیت های خلاقانه می تواند منجر به پیشرفت های الهام بخش شود.

1- طراحان Piotr Matuszek و Gosia Czarny این آپارتمان کوچک را در 20 متر مربع، طراحی کرده اند. رنگ های روشن و خطوط ساده همیشه یک اتاق را کمی بزرگتر از آنچه هست نشان میدهد. طراحان از موتیف های کمرنگ در رنگ های تک رنگ استفاده کرده اند. همچنین رنگ های منسجم و خطوط واضح به بزرگتر کردن فضای حمام کمک کرده است.


2- استودیو طراحی Solo این آپارتمان را که تنها دارای 40 متر مربع طراحی کرده است. فضا از لحاظ زیبایی شناختی و عملکردی متمایز است و رنگ های پر جنب و جوش کمک می کنند تا فضا های اتاق نشیمن از هم جدا شوند.


3- این آپارتمان جسورانه توسط معمار اوکراینی Nastya Antonyuk طراحی شده است که تنها 43 متر مربع را در بر می گیرد.
دکوراسیون عجیب و غریبش شخصیت مشتری را نشان می دهد. مبلمان عتیقه، پارچه های متنوع و روشنایی صنعتی برای یک زیبایی شناسی جذاب و سرگرم کننده گرد هم می آمده اند.


4- طراحی به نام Michael Temnikov در محدوده کوچک 43 متر مربعی، با درک اشکال هندسی ساده، بافت های غنی و رویکرد مینیمالیستی به خلق آثار خود پرداخته است.
طراح کار خود را با استفاده از بتن، سیم و چوب که مواد ارزان قیمتی هستند به طوری پیچیده انجام میدهد. همچنین فضای منفی در تمام آثار وی نقش مهمی را ایفا می کند.

logo-samandehi