سفر هنگ کنگ

نگاهی به آثار Paul Rudolph


بنیاد میراث Paul Rudolph نمایشگاهی از طرح های دیده نشده Rudolph را تحت عنوان "سفر هنگ کنگ" ارائه کرده است که فصل جذابی در حرفه معماری پویا و کارآمد محسوب میشود.

به گزارش گالری آنلاین، Paul Rudolph معمار مدرن پیرو برتالیسم و یکی از مشهورترین معماران قرن بیستم آمریکاست. بناهای کاربردی او با مشخصه بتن اکسپوز راه راه چکش کاری شده به صورت ناهموار، هم چنین بازی با نور و سایه، فضاهایی رویایی و انتزاعی ویژگی های کار رودولف است.

او به مدت 6 سال ریاست مدرسه معماری ییل را به عهده داشت. به خاطر بناهای بتنی و پلان های پیچیده آثارش شهرت دارد. در حقیقت او یکی از پیشگامان بروتالیسم در معماری محسوب می شود. یک معمار متبحر نه تنها توانایی طراحی بر روی یک مقیاس را دارد بلکه می‌تواند با حفظ سبک و تکنیک، مقیاس کار خود را تغییر دهد.

طراحی‌های Paul Rudolph، معمار تربیت شده بین المللی، از خوابگاه‌های کوچک تا واحدهای مسکونی و مراکز عمومی با مقیاس بزرگ وجود دارد. وی پس از فارغ التحصیلی از موسسه پلی تکنیک آلاباما در آبرن، به مطالعات و طراحی پرداخت. او در مطالعات خود سرآمد و در طراحی سبک‌های معماری را با یکدیگر تلفیق می‌کرد.

logo-samandehi