تصویر آب

چهارمین دوره جشنواره ملی عکس آب برگزار شد

افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی عکس آب، دوشنبه 13 اسفند 1397 همزمان با روز جهانی آب با شعار " آب برای همه" با حضور دکتر ایوبی، دبیر کمیسیون ملی یونسکو، رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن، مهندس رجبی، رییس متخصصین آب و فاضلاب کشور، کشاورز، معاونت زراعت و کشاورزی، دکتر کشفی و خلیلی، مدیرعامل روابط عمومی آبفای کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گالری آنلاین، در این مراسم دکتر ایوبی اظهار کرد: خوشحالم از اینکه مدیران و مسیولان به این نتیجه رسیدند که با هنر به بیان برخی کمبودها بپردازند. زبان هنر، زبان گویایی است. مسئه آب موضوع مهمی بوده و مشکل و دغدغه همه ما است. وی گفت: امیدوارم مسئولین ما قدر این زبان را بدانند و مطمئن باشند که از آن استفاده کنند.

در افتتاحیه این جشنواره که به همت شرکت آب و فاضلاب کشور، کمیسیون ملی یونسکو، اتاق بازرگانی، مرکز مطالعات کاربردی کشاورزی، مهندسین آب و موزه هنرهای معاصر فلسطین و بانک مسکن برگزار شد، مریم حسین زاده رئیس موزه فلسطین، مهندس کشفی و جناب رجایی از سفارت ازبکستان نیز حضور داشتند.


در این جشنواره علاوه بر بخش عکس، بخش نقاشی هم در سطح کشوری وجود دارد که هر دو از 13 تا 20 اسفند قابل بازدید در موزه هنرهای معاصر فلسطین است.

در پایان مراسم هم لوح تقدیر یونسکو توسط دکتر ایوبی، مهندس کشفی و دکتر روشن به نماینده بانک مسکن، دکتر ایزدی تقدیم گردید.




logo-samandehi