ارائه مبلمان پاییزی "چرم برگ" توسط استودیو طراحی furf

استودیوی طراحی برزیلی furf، مجموعه ای از محصولات با استفاده از چرم ساخته شده از برگ را ارائه می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه با چشم انداز آینده ای پایدار ، با عنوان "پاییز" ارایه شده و نتیجه 5 سال تحقیق است. ماده وگان در این محصول توسط یک دباغی آلی ، nova kaeru تولید می شود ، مواد وگان ویژگی های مشابهی از پوست حیوانات را به نمایش می گذارد ، اما با این تفاوت که فرآیند تولید آن با جذب کربن گیاه و رشد برگ جبران می شود.

بر خلاف اکثر پارچه های گیاهی ، ورق چرمی برگ با سایر الیاف یا پلیمرها مخلوط نمی شود ، که زیبایی ظاهری ، بافت ها و اشکال طبیعی آن را حفظ می کند. این ماده در قلب جنگلهای بارانی گرمسیری در قسمت هایی از ریودوژانیرو تولید می شوند ، این محصول با استفاده از فولاد بازیافتی و جوشکاری دستی ساخته شده است. محصولات ساخته شده با شش پایه، قصد دارند یک زیبایی شناسی عملکردی فضایی را در اختیار کاربر قرار می دهد.


برای ایجاد سبک های مختلف ، چرم را می توان به هر رنگی درست مانند چرم معمولی رنگ کرد ، با این حال ، رگه های برگ هنوز هم در بافت آن قابل مشاهده است. به طور کلی ، این پروژه به آینده نگاه می کند. این تیم با تولید ماده ای که در واقع به تمیز کردن محیط اطراف ما کمک می کند ، چرم برگ را به عنوان یک انتخاب ماده اخلاقی و پایدار در جایگزینی با پوست حیوانات پیشنهاد می کنند.

logo-samandehi