گزارش تصویری نمایشگاه سلف پرتره در گالری شیث

گفتگو با مسئولین گروه هنری نیلی

"سلف پرتره" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی به کیوریتوری گروه هنری نیلی است که از عصر روز جمعه ۵ مهرماه در گالری شیث برپا شده است.

بابک عجمی، مسئول برنامه ریزی و تبلیغات گروه هنری نیلی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با نمایشگاه سلف پرتره بیان کرد: هنرمندان در این دوره از سلف پرتره نه تنها با ارائه پرتره هایی از خودشان شرکت کردند بلکه قدمی به پیش نهاده و چهره خود را در قالب آثار فیگوراتیو و پرتره هایی متفاوت از آنچه تا بحال دیده اید به نمایش گذاشته اند که هر کدام بیانگر دوره ای از زندگی این هنرمندان است.

سی و دو اثر در این مجموعه از سیزده هنرمند معاصر به نمایش در آمده است.

به گفته عجمی جمع آوری این مجموعه در حدود سه ماه به طول انجامیده و هنرمندانی از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

همچنین آثار در تکنیک ها و سبکهای مختلفی ارائه شده است.

عجمی در مورد نحوه انتخاب آثار توضیح داد: در مورد انتخاب آثار علاوه بر کیفیت فنی و اجرای آثار، کانسپچوال بودن آثار در بخش سلف پرتره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در اولویت انتخاب هیئت داوران گروه هنری نیلی بوده است.

به دلیل استقبال هنرمندان معاصر از این موضوع نمایشگاه در دو نوبت برگزار میگردد که نوبت دوم در تاریخ دوازدهم تا هفدهم مهرماه خواهد بود.

وی در پایان افزود: این نمایشگاه شامل بخش دیگری با عنوان موضوع آزاد است.

نمایشگاه "سلف پرتره" تا چهارشنبه ۱۰ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند به نشانی چهاراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، شماره ۱۰ مراجعه نمایند.


logo-samandehi