دوقلوی بادی، در آلپ های ایتالیا

پناهگاه " دوقلوی بادی" در دره آئوستا ایتالیا توسط معماران claudio c. araya ، natalia kogia ، iga majorek و maria valese معرفی شد.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه به عنوان بخشی از یک سری پیشنهادات دوتایی برای تجلیل از یادبود کلودیو بردی ، سیاستمداری است که عاشق کوه ها بود و به طور غم انگیز جان خود را در قله های مشرف به دره vertosan از دست داد.

این پروژه در ارتفاع 2800 متری از سطح دریا توسط Claudio c. araya ، natalia kogia ، iga majorek و maria valese ، طراحی شده است. این محل به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا تجربه شگفت انگیزی از منظره داشته باشند.

طرح یک ساختار دو طرفه است که از یک طرف رمپ می شود و از طرف دیگر شیب می یابد و یک تلسکوپ مضاعف ایجاد می کند که هم به دره و هم به افق باز می شود.

این شیب دوتایی یک آمفی تئاتر کوچک را در داخل ایجاد می کند که به سمت نمای دره هدایت می شود.

با استفاده از یک سازه فولادی که دارای پانل های پیش ساخته است، bivouac با یک ورق cyan پوشانده شده است که یک نشانه قابل مشاهده، سازگار و مؤثر در چشم انداز کوه ایجاد می کند. بخشی از الزامات bivouac این بود که بین 9 تا 12 نفر در محل قرار بگیرند، بنابراین نمونه های مختلفی برای شناسایی تعداد بهینه متر مربع و مناسب ترین شرایط زندگی مورد بررسی قرار گرفت. این پیشنهاد با بهره گیری از تفسیر استراتژی های کلاسیک، به شیوه ای معاصر و با در نظر گرفتن جغرافیا، ساخت آن و حافظه claudio brédy ، تجربیات کاربر را به حداکثر رسانده است.



logo-samandehi