پاویلیون شبیه ابر خمیده مشرف به کوهستان مقدس در چین

ابری شناور بر زمین که برای پاسخ به ابرهای با شکوهی که بر فراز کوه مقدس قرار گرفته اند، ساخته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، مرکز بازدیدکنندگان کوهستانی توسط Gad Line و استودیوی واقع در بالای روستای Dongximen در شانگدونگ چین به صورت پوسته ی سفید در بالای پشت بام خمیده Jiunvfeng ساخته شده است. یک قاب استیل سبک، اسکلت ظریف پاویلیون را شکل داده، که تیرها روی خط الراس صخره رو به کوه قرار دارند.


کوه تای به عنوان معروف ترین کوه مقدس چین، با قدمت 3000 سال، مکانی برای عبادت در نظر گرفته می شود. Gad Line و استودیو گفتند: " در مقایسه با عظمت و شکوه کوه تای، Jiunvfeng ساده و محدود است. " آنها افزودند: " ما امیدوار بودیم که یک ابر شناور معلق در هوا را بسازیم تا به شکوه دریای ابرهای کوه تای پاسخی دهیم. "

این پاویلیون به سفارش مرکز گردشگری تایاین ساخته شده است، دارای چشم اندازهای پانوراما بر فراز کوهستان مقدس و دره ی گراند شنلانگ می باشد.

منحنی پاویلیون، از فرم تپه ای که بر روی آن قرار دارد تبعیت می کند. دیوار پشتی از قلوه سنگ ساخته شده که برای منحنی کردن دو طرف ورودی، گویا از هم شکافته شده است.

نوارهای روشنایی LED داخل پوسته ی دو لایه ی سایبان ساخته شده که یک لایه عایق بازتابنده از فویل دارد. Gad Line و استودیو در این رابطه گفته اند: " در شب، کل پوسته ی داخلی خمیده به طور مساوی تابش می کند و نور از پنجره های بلند مابین دیوار سنگی و سطوح پوسته فرار می کند. " آنها همچنین افزودند: " از فاصله ی دور، شبیه ابری با هاله ی نور به نظر می رسد. "

logo-samandehi