خانه ی مفهومی DESI در آلپ اتریش

معماری کوئیلینکمی در خانه های ییلاقی کوهستان آلپ با چشم انداز پانوراما ظاهر میشود.

به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان دیجیتال درTABARQخانه ای خلاقانه در کوهستان ساخته اند و اینطور که به نظر می رسد نتیجه ی معماری کوئیلینکمی باشد. (کوئیلینگ،دنیایی است رنگارنگ از کاغذهای رنگی که همچون مفتول‌های نازک نقره و طلا در کنارهم قرار می‌گیرند، تا یکی از خلاقانه‌ترین هنرها را خلق کنند.)


خانه ی مفهومی DESI در بخش آرام آلپ باپنجره های گسترده ای مزین شده که در واقع بعد دیگری به چشم انداز پانورامای منطقه می بخشد. چیزی که برجسته است، شکل ظاهری آن است، به نظر می رسد که شخصی برای کلاس صنایع دستی، یک ورقه ی بتنی را در حول یک مداد چرخانده و رول می کند! به نظر می رسد که یک ساختار استوانه ای بلند اصلی با یک پوشش کوچک تر وجود دارد و پرتوها از آنجا در جهات مختلفی حرکت می کنند که احتمالا عمارت را به شاخه های متفاوت تقسیم می کند.

جزئیات رندرهای 3 بعدی، ویژگی های مجلل خانه، مانند استخری با جکوزی و یک باغ گیاهی محلی که بام را به معنی واقعی کلمه زنده می کند، را نمایش می دهد. حتی پنجره های وسیع در فرم اصلی آنها دیده نمی شوند، به نظر می رسد که شخصی بتن را با ضربه ی قلم مو پاک کرده تا آلپ آشکار شود. بتن خیلی خوب با فضای داخلی چوبی جفت شده، البته مشمول تغییراتی مبنی بر ساکنان خیالی این خانه است.





logo-samandehi