خانه ی درختی جنگلی A-F3 مکانی برای تعطیلات در بالای شاخه های درختان

به هنگام ساخت خانه در مناطق جنگلی جهان، مهم یکپارچه سازی است. معمار و طراح Antony Gibbon می داند یک توازن منسجم مابین ساختار اثر و محیط پیرامون به چه میزان حیاتی و مهم می باشد، در بسیاری از پروژه های وی جنبه ها و مشخصه های محیط اطراف در نظر گرفته می شود. آخرین پروژه وی ، A-F3 Treehouse ، نمونه بارز آن است.

به گزارش گالری آنلاین، خانه ی جنگلی A-F3 از چندین ساختار مدولار تشکیل شده است، که بیرون زدگی ها و کشیدگی های آن اجازه ی ورود نور طبیعی را، دقیقا از بالای سایبان، فراهم می کند. این نمونه های خطی و شکسته از مشخصه های معماری زاویه ای Gibbon هستند،که با استفاده از فرم های به شکلA و ویژگی های مثلث کمک می کند تا، از فرم های موجود شاخ و برگ های محیط اطراف، جدا شوند.

بعد از گذشتن از پل معلق به ورودی خانه می رسیم و با دو طبقه ی مجزا روبرو می شویم که از سبک loft (انباری، اتاق زیر شیروانی) تقلید شده است. بدین صورت که، یک تخت خواب در بالا و یک فضای مبلمه در پایین قرار دارد. در هر سمت، پنجره ای گسترده و بزرگ، هیجان بصری فوق العاده ای به وجود می آورد. این پنجره ها چشم انداز پانوراما و تمام ویژگی ها را ارتقا می دهند که تعداد کمی از سکونت گاه ها می توانند به اینچنین تطابقی امیدوار باشند.

logo-samandehi