گروه bjarke Ingels هشت پنت هاوس را برای توسعه تورنتو KING طراحی می کند

برنامه هایی برای هشت پنت هاوس که در بالای " KING toronto" قرار دارند، توسط گروه bjarke Ingels (BIG) طراحی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این پروژه که در محله canadian city’s king street west قرار دارد برای اولین بار در سال 2016 با جزئیات بیشتر و ارائه برنامه از سال گذشته مطرح شد.

این پروژه با الهام از زیستگاه 67 ، مجتمع مسکونی در مونترال طراحی شده توسط moshe safdie ، و "maison de verre" ، یک خانه شیشه ای در پاریس ، تورنتو KING از حجمهای پیکسلی ساخته شده است که برای به حداکثر رساندن نور و منظره چرخانده شده اند.

این پروژه طبیعت را وارد شهر می کند و قلمرو عمومی متنوعی را ایجاد می کند.

نقشه توپوگرافی پشت بام چهار برآمدگی ایجاد شده به سمت شمال، جنوب، غرب و شرق است و در اطراف یک حیاط مرکزی در نظر گرفته شده است.

هر پنت هاوس از نظر مفهومی با نقطه دسترسی در داخل ساختمان ارتباط دارد. لابی شمالی در یک ساختمان روبروی حیاط واقع شده است و در زیر طاق سبز، پارک ولینگتون را به حیاط وصل می کند. لابی غربی رو به حیاط باز می شود.

دو پنت هاوس شمالی ریشه در میراث صنعتی محله دارد ، در حالی که پنت هاوس هایی که در بالای کوه جنوبی قرار دارند، با پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده اند. در اینجا دو سازه با دقت در دامنه های پله ای قرار گرفته اند.

پنت هاوس واقع در وجه غربی به عنوان "جشن نور" توصیف می شود. پنت هاوس "la bibliothèque" نام خود را از یک قفسه کتاب دو طبقه می گیرد که دو طبقه را به هم متصل می کند، در حالی که واحد "درختخانه" به طور مناسب دارای یک درخت است. سرانجام، این جفت پنت هاوس های شرقی از معماری اسکاندیناوی مدرنیستی الهام گرفته شده اند. در اینجا ، تراسهای گسترده در فضای باز مناظر پانوراما از تورنتو فراهم میکند.

logo-samandehi