بیست طرح منتخب پروژه مسکونی در رقابت های A`design award and competition

جوایز طراحی و رقابت A`Design سالانه با هدف شناخت، معرفی و تبلیغ طرح های برتر، طراحان و شرکت های مربوطه برگزار می شود. این رقابت پلتفرمی مناسب برای معماران، طراحان و نوآورانی است که علاوه بر دریافت جوایز نفیس می خواهند پروژه های خود را به جهانیان شناسانده و انتقال دهند.

Z line house by revano satria


به گزارش گالری آنلاین، به بهترین طرح چه به مرحله اجرا رسیده باشد و چه در مرحله ایده، تندیس و جوایزی اهدا می شود. از بدو شکل گیری این رقابت تا کنون در مجموع با اهدای 12146 جایزه، 48،773 پروژه جهت شرکت در این رقابت ارسال شده است. در ادامه، توجه شما را به 20 اثر برگزیده پروژه معماری جلب می کنیم.

جوایز طراحی و رقابت A`Design هر ساله از طراحان و مبتکران دعوت می کند تا بهترین طرح خود را برای آن ها ارسال کنند. این رقابت در 100 رده از جمله معماری، طراحی ساختمان و سازه. طراحی فضای داخلی و نمایشگاه؛ طراحی پروژه و محصولات روشنایی، طراحی مبلمان، دکوراسیون و لوازم خانگی؛ طراحی خودرو و وسایل حمل و نقل؛ طراحی لوازم برقی خانگی؛ و طراحی بسته بندی بر گزارش شده و این فرصت را در اختیار طراحان، معماران و مبتکران قرار می دهد تا مناسب ترین گروه را برای ارائه پروژه های خود انتخاب کنند. از طرف دیگر امکان ارزیابی صحیح ودقیق آثار ارسالی را توسط هیئت داوران بین المللی متشکل از کارشناسان برجسته ، متخصصان و اعضای رسانه فراهم می کند.

به برندگان این رقابت علاوه بر اعلام اسامی برندگان در designboom، تندیس فلزی، و جوایز ویژه ای اهدا می شود که نمایش آثار برنده در نمایشگاه، چاپ اثر در سالنامه، قرار گرفتن در رتبه بندی جهانی طراحی، شرکت در مهمانی مجلل شبانه که فرصتی ایده آل برای دسترسی به شبکه جهانی است از آن جمله اند. بعلاوه برندگان از کمپین روابط عمومی گسترده، بازخورد داوران، نشر آثار در سایر مجلات و رسانه های جمعی، دریافت گواهینامه و مصاحبه اختصاصی برخوردار خواهند شد.

در حال حاضر ثبت نام جهت شرکت در جوایز طراحی و رقابت 2021 A`Design در این لینک ادامه دارد.

house on pipes by PARALLAX

villa at by todd saunders

cliff house by masato sekiya

the black house by beuro wagner

grabowsky by miguel pinto guimarães

stone house by hueb ferreira

modern lodge by kem studio

hadar’s house by frida öster

sakai5 by shunichiro ninomiya

sleeve house by adam dayem

black eagle by perathoner architects

haus M by gronych + dollega architekten

on the rocks by helena weber architektin ZT

mountain house by david guerra

N8-house by masahiko sato

madeira by rado iliev

tetris by studio MK27

grapevine house by peter stasek

logo-samandehi