غرفه بامبو Lin architecture در میدان خالی شانگهای

هنرمند چینی Lin architecture به دنبال یک محیط روستایی میگردد تا غرفه بامبوی پویا و درخشان خود را در آنجا قرار دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این غرفه به عنوان یک "پروژه آزمایش فضای روستایی" میدان وسیعی را فعال می‌کند و فرآیندی متمرکز بر همکاری، ساخت‌وساز زیست‌محیطی، عملیات پایدار و آموزش در پژوهش را جشن می‌گیرد.این پروژه در امتداد منطقه جزیره شانگهای چونگمینگ، مکانی با منابع طبیعی و زیست محیطی زیبا، واقع شده است و یک مقصد محبوب آخر هفته برای گردشگرانی است که به دنبال یک مکان خلوت به دور از شهر هستند.

با تشخیص استفاده از این منطقه، تیم lin architecture بررسی می کند که چگونه فضای ساخته شده در یک بافت روستایی می تواند رفتارهای مختلف را فعال کند و تعاملات اجتماعی غیرمنتظره ایجاد کند.

تیم طراحی Lin architecture با توسعه غرفه بامبو خود خاطرنشان می کند که به طور کلی دو ویژگی وجود دارد که رفتارهای مرسوم را در یک زمینه روستایی نشان می دهد. یکی مسطح بودن گسترده سطح زمین است. دیگری خالی بودن زیاد یا عدم وجود محفظه است. پروژه این دو شرایط را قطع می کند و یک توپوگرافی جدید را معرفی می کند که از افقی به یک سازمان عمودی، همراه با یک محوطه فضایی برجسته انتقال می یابد.

ثانیاً، معماران آنچه را که به عنوان «نظریه میدان» توصیف می‌کنند، معرفی می‌کنند. شکستن این مرزهای پوچی گسترده، تعامل بین بازدیدکنندگان، حتی غریبه‌ها را تشویق می‌کند. مردم وقت خود را صرف استراحت، صحبت و پیچ و خم در اطراف سازه می کنند. در کاوش در فضا، حس صمیمیت و ارتباط بین بازدیدکنندگان ایجاد می شود و فاصله اجتماعی متشنج و اجتماعی راحت و اجتماعی می شود.


ساخت غرفه بامبو

تیم معماری لین در مورد روند اجرای غرفه بامبو خود در شانگهای اینگونه اظهار نظر می کند:

در طول فرآیند که بیش از دو هفته به طول انجامید، کل ساخت و ساز ترکیبی از تحقیق و مشارکت میباشد. با کمک و راهنمایی کارگران حرفه ای، دانش آموزان توانستند پروژه را از ابتدا تا اتمام آن تجربه کنند.

logo-samandehi