طراحی داخل رستوران بر اساس یک داستان

فرم های مجسمه ای شکل ساخته شده از چوب خیزران،برای این رستوران چشم نوازی دراماتیک را ایجاد می کند.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت معماری و طراحی داخلی Enter Projects Asia، عکس‌هایی از یک طرح مجسمه‌سازی را که برای Spice & Barley، یک سالن غذاخوری جدید در بانکوک، تایلند ساخته اند، به اشتراک گذاشته است.

این رستوران دارای یک نمای شیشه ای 98 فوتی (30 متری) است که فضای داخلی رستوران و ساختارهای چوبی داخل آن را به نمایش می گذارد.

معماران توضیح می‌دهند: «مفهوم اولیه حول ماجراهای سه خواهر، می، زازا و فی که دهه‌ها قبل در سیچوان به دنیا آمدند، متمرکز بود.»

همانطور که معماران داستان را عمیق‌تر کاوش کردند، یک روایت طراحی شکل گرفت که گذشته و حال را در شبکه‌ای پیچیده از سازه‌های حصیری تندیس‌وار با جریان آزاد به هم متصل می‌کرد.

تیم Enter Projects با ادغام فناوری دیجیتال سه بعدی با هنرهای سنتی و صنایع دستی، به دنبال ترکیب حصیری طبیعی و تجدیدپذیر در فضای 30 متری بود و طرحی را ایجاد کرد که آبجو را هنگام ریختن در لیوان تقلید کند. یک رستوران به عنوان یک مقصد صنایع دستی بلژیک آبجو.

ستون‌های حصیری پس‌زمینه سه خواهر را قاب می‌کنند، اشاره‌ای دوگانه به غذاهای سیچوانی که به طرز مبتکرانه‌ای مکمل آبجو است.

در حالی که اشکال مجسمه ها از نظر بصری چشم نواز هستند، حصیری طلایی رنگ شده همچنین برای مخفی کردن لوله های آبجو، تهویه مطبوع و سایر خدمات مرتبط عمل می کند.

logo-samandehi