نمونه هایی از خانه های کوچک

خانه های کوچک یک راه جایگزین و راحت برای زندگی در دوران مدرن و معاصر هستند.

به گزارش گالری آنلاین، با طرح ها و شکل های متنوع، هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند و دارای ویژگی های متنوعی هستند که فضاهای کوچک زندگی را بسیار کارآمد می کند.


1. خانه کوچکی که برای یک مادر و دختر طراحی شده است

خانم Shaye از Shayes Tiny Homes، همراه با تیمش، یک خانه کوچک مدرن را برای خود و دختر خردسالش طراحی و ساخته است که دارای دو اتاق خواب بلند، یک اتاق اضافی و یک دیوار سبز داخلی است.

برایس، مجری برنامه Living Big In A Tiny House، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خانه کوچک خود، از Shaye در اوکلند، نیوزلند بازدید کرد تا در خانه او گشت و گذار کند.


2. یک خانه کوچک خارج از شبکه ساخته شده از یک کانتینر حمل و نقل کوچک

استودیوی طراحی Pin-Up Houses خانه کوچکی را طراحی کرده است که ابعاد آن تنها 20 فوت در 8 فوت است و از یک کانتینر حمل و نقل کوچک ساخته شده است.


3. خانه کوچکی که با نمای بیرونی سرو و چندین سطح برای زندگی طراحی شده است.

شرکت New Frontier Tiny Homes خانه کوچک ارکیده را طراحی کرده است که دارای طرح خانه های کشاورزی شیروانی معاصر، سطوح مختلف داخلی و دو فضای خواب است.


4. خانه ای کوچک با روکش درخت سرو و یک تخت خواب بیرونی

این خانه کوچک در استرالیا که توسط معمار پل سوفرونوف از Archemy طراحی شده است، تنها 19 فوت در 7 فوت دارد، و دارای طراحی ساده مدرن است که با روکش درخت سرو پوشیده شده است. همچنین یک عرشه وجود دارد که دارای یک تخت خواب است که از داخل خانه کوچک بیرون می‌زند.


5. خانه ای کوچک با سقف 10 فوتی



6. یک خانه کوچک با طراحی هوشمندانه برای حداکثر استفاده از فضای داخلی



7. خانه ای کوچک با فضای داخلی مدرن، پنل های خورشیدی و سیستم جمع آوری آب باران



8. خانه ای کوچک با طراحی منحنی منحصر به فرد



9. نه تنها یک خانه کوچک، بلکه یک جامعه کامل در اورگان

logo-samandehi