حجم‌های سنگی در میان مناظر وحشی کرت

پروژه «Hill House»

معماران Block722 آتن پروژه "Hill House" را به عنوان جشنی برای زمین تقریباً دست نخورده در کرت تکمیل کردند.

به گزارش گالری آنلاین، این خانه در دامنه شمالی رشته کوه Thrypti در سمت شرقی جزیره تعبیه شده است و با مجموعه ای از سنگ ها شکل می گیرد که زندگی گیاهی طبیعی در بالای سقف پلکانی اش ادامه دارد.

با احترام به بافت طبیعی ساختمان، طراحی به طور خاصی با کوه‌ها، دشت‌ها و دریای مدیترانه هماهنگ است. این سازه در امتداد یک قطعه شیبدار از زمین های طبیعی قرار گرفته است.در عین حال، تیم طراحی غنا و میراث صنایع دستی سنتی جزیره را از طریق دریچه معاصر در سازه ارج می نهد.

داخل hill house

شرکت Block722 با قرار دادن hill house در مسیری شیبدار، منزوی از جاده اصلی و در زمین های کوهستانی حرکت می کند. گردش هوای آزاد به روح فضا تبدیل می‌شود، زیرا کل جرم ساختمان با مجموعه‌ای از حجم‌های نامتجانس که توسط مسیرهای نسیمی به هم متصل شده‌اند، شکسته می‌شود.

خانه اصلی شامل دو بلوک کم ارتفاع است که توسط یک پاسیو سایه دار به هم متصل شده اند که یکی میزبان یک سوئیت اتاق خواب است و دیگری آشپزخانه، ناهار خوری و قسمت نشیمن. در امتداد سطح پایین، دو سوئیت اتاق خواب مهمان به طور گسترده به سمت بیرون به سمت مناظر وسیع طبیعت باز می شوند، در حالی که یک باشگاه ورزشی و منطقه نشیمن دومی در دامنه تپه قرار دارند.

ساخته شده با مواد طبیعی و صنایع دستی محلی

برای طراحی hill house، معماران Block722 از مواد طبیعی از جمله چوب و سنگ استفاده می کنند که بازتاب زبان محلی روستا است. در تضاد با مادیات روستایی، فضای داخلی با فضایی کاملاً معاصر طراحی شده است. این تیم به "حساسیت ذاتی اسکاندیناوی و مینیمالیسم ارگانیک" آن اشاره می کند که با "تأثیر معماری ژاپنی" ترکیب می گردد.

معماران Block722 در طول ساخت خانه با صنعتگران محلی همکاری کردند، هم برای جزئیات معماری پیشرفته و هم برای مبلمان سفارشی ساخته شده از مرمر، چوب و سنگ. مجموعه قطعات مبلمان با هم مجموعه ANATA استودیو را تشکیل می دهد.

logo-samandehi