نگاهی به طراحی موزه تاریخ طبیعی آمریکا

آخرین افزوده موزه تاریخ طبیعی آمریکا، مرکز علوم، آموزش و نوآوری ریچارد گیلدر، اکنون در شهر نیویورک با معماری استودیو گنگ تکمیل شده است.

به گزارش گالری آنلاین، فضای ماورایی یک دستاورد معماری پیشگامانه است، سطوح ارگانیک آن با الهام از لندفرم های زمین شناسی حکاکی شده توسط باد و آب - یک ساختمان "innie" که بازدیدکنندگان را به داخل می کشاند و کاوش الهام بخش است.

مرکز گیلدر که چهارم می به روی عموم باز می‌شود، 230000 فوت مربع مساحت دارد و سی و سه اتصال بین ده ساختمان موزه ایجاد می‌کند تا کل محوطه دانشگاه را به هم متصل کند. پس از باز شدن، موزه تاریخ طبیعی با ورودی جدیدی در ضلع غربی آن در خیابان کلمبوس و خیابان 79 باز خواهد شد.

مرکز گیلدر استودیو گنگ ماموریت علمی و آموزش موزه تاریخ طبیعی را با معرفی نمایشگاه‌های نوآورانه، امکانات تحقیقاتی در سطح جهانی و کلاس‌های درس نسل بعدی تجسم می‌کند. طراحی آن شامل فضاهایی برای مجموعه های تحقیقاتی، نمایشگاه ها و یادگیری است که همگی در مجاورت هم قرار دارند و نقش مرکزی مجموعه های تاریخ طبیعی را در اکتشافات علمی تقویت می کند. بازدیدکنندگان موزه از نمایشگاه ها و برنامه های جذابی که آنها را به شواهد و فرآیندهای علم مرتبط می کند لذت خواهند برد.

logo-samandehi