نگاهی به مجتمع فرهنگی و هنری HENGQIN چین

این برنامه توسط دولت چین برای ارائه طرح‌های پیشنهادی برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری Hengqin ساخته شده، که به عنوان بخشی از یک جامعه جدید و پر جنب و جوش در سومین شهر بزرگ این کشور پس از هنگ کنگ و ماکائو سریع‌ترین رشد را تجربه می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین، استودیو Yunchao Xu/Atelier Apeiron از کارهای در حال پیشرفت خود در مجتمع فرهنگ و هنر Hengqin به مساحت 142560 مترمربع، یک نقطه کانونی جامعه آینده در یکی از سریع‌ترین شهرهای چین که قرار است به کل منطقه خلیج بزرگ Guangdong-Hong Kong-Macao خدمت کند، رونمایی می‌کند. با گذشت شش سال از برنامه ریزی، طراحی و ساخت مجموعه جدید، کار این استودیو به مراحل پایانی خود نزدیک می شود.

در بیش از یک دهه پس از تصویب دولت چین برای توسعه عظیم و بلندپروازانه جزیره Hengqin، واقع در تقاطع رودخانه مروارید و جنوب چین، میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری روی پروژه‌ای که «منطقه جدید Hengqin» نامیده می‌شود، سرازیر شده است. ده ها پروژه بزرگ در حال توسعه هستند که همگی در فاصله چند قدمی ماکائو و 34 مایلی دریایی از هنگ کنگ قرار دارند.

طرح برنده این شرکت حول محور پذیرش یک رویکرد جدید و نوآورانه برای توسعه عظیم nine-block است. یونچائو ژو، معمار ارشد این مجموعه می‌گوید: «این مجموعه شامل نه بخش خواهد بود، اما الزامات هر یک مستقل و پر از تناقض است. "ما از منظر ادغام 9 ساختمان مستقل در یک مجموعه واحد عمل کردیم، و مشتری را متقاعد کردیم که به هر بخش استقلال نسبی بدهد تا با یک استراتژی جامع که تضادها را حل می‌کند و انرژی عمومی را تحریک می کند، پیش رود."

logo-samandehi