نگاهی به 5 طرح برتر ژاپنی برای آوردن صلح و بهره وری به زندگی مدرن

در اینجا پنج ایده عالی آورده شده است که به لطف خلاقیت و نبوغ ژاپنی در طراحی نه تنها به شما کمک می کند تا از استرس دور شوید، بلکه برخی از مشکلات زندگی روزمره را نیز حل می کند.

به گزارش گالری آنلاین، اگرچه فناوری و پیشرفت قطعا بسیاری از جنبه های زندگی ما را آسان کرده است، اما ما با مسائل بسیاری بمباران شده ایم که همان زندگی ها را استرس زا می کند. از استفاده بیش از حد از چشم در مشاهده اسکرین دستگاه های دیجیتال گرفته تا بار اطلاعاتی که برای کار و زندگی شخصی مجبوریم از آن استفاده کنیم، باعث میشوند مغز و حتی بدن ما گاهی اوقات برای استراحت در پایان روز فریاد بزند. خوشبختانه، لازم نیست همه چیز را رها کنید تا سلامت ذهن خود را بازیابی کنید. حتی چیزهای ساده می توانند به شما کمک کنند تا لذت های زندگی را دوباره کشف کنید.

1. مجموعه مینیاتوری Bonfire Wood Diffuser

افراد مختلف ترجیحات و تحمل های متفاوتی برای رایحه دارند. در حالی که برخی ممکن است عطر وانیل را دوست داشته باشند، برخی دیگر ممکن است بوی گل های مختلف را به آن ترجیح دهند. با این حال، دیگران ممکن است به بوی جنگل ها و کوه ها علاقه داشته باشند، چیزی که همیشه توسط اکثر اسانس ها و پخش کننده های عطر ارائه نمی شود. ست چوب مینیاتوری Bonfire با مجموعه ای زیبا از چوب های کوچک چوبی و یک اجاق گاز جیبی کوچک که نه تنها بوها، بلکه تجربه یک آتش سوزی به یاد ماندنی در فضای باز را نیز بازسازی می کند، به راحتی خود را متمایز می کند.

2. پخش کننده عطر ضد استرس

پخش کننده های عطر ابزار محبوبی هستند که مردم برای آرامش از آن استفاده میکنند، اما برخی از آنها بیشتر از تسکین، استرس تولید میکنند. این پخش کننده عطر بدون استرس زیبا واقعاً به شما این امکان را میدهد که راحت بنشینید و استراحت کنید و مطمئن شوید که در ترکیبی عالی از ترکیبهای معطر نفس میکشید تا ذهن خسته تان را آرام کنید. این دستگاه نسیمی ملایم را ایجاد می کند تا به آرامی عطر را به طور یکنواخت پخش کند، در حالی که یک فیلتر چینی روغن را برای یک تجربه طولانی تر جذب می کند. تمیز کردن فیلتر این دستگاه نیز به همان اندازه از بین برنده استرس است زیرا فقط باید آن را زیر شیر آب بشویید.

3. لوله های گل Modular

در حالی که بینی ما می تواند کمی ما را از روزهای پرتنش و استرس زا دورکند، چشمان ما احتمالاً بیشترین کمک را برای عقب نشینی از استرس های روزانه می‌کند. ما نمی‌توانیم همیشه چشم‌هایمان را بسته نگه داریم، بنابراین بهترین چیز این است که همیشه چیزهای دلپذیری در نزدیکی یا مکان‌هایی که اغلب به آن نگاه میکنیم داشته باشیم. عکسهای عزیزان و حیوانات خانگی همیشه لبخند را به لبان ما می‌آورد، اما یک گل آرایی مینیمال و در عین حال زیبا می‌تواند ما را به افکار زیبا وا دارد، به خصوص زمانی که آنها روی یک گلدان منحصر به فرد مانند لوله‌های گل Modular قرار می‌گیرند.

4. وایت برد شخصی

یکی از بزرگترین منابع استرس زمانی است که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود یا وقتی همه چیز آنطور که باید کار نمی کند. مورد دوم مخصوصاً برای ابزارها، به‌ویژه رایانه‌ها و تلفن‌های هوشمند، که اغلب برای نگه‌داشتن همه چیز از جمله یادداشت‌هایمان به آن‌ها تکیه می‌کنیم، کاربرد دارد. همانطور که می گویند، ساده ترین، بهترین است، و هیچ چیز ساده تر از قلم و کاغذ نمی شود. در واقع، این کاملاً درست نیست زیرا این تخته وایت برد شخصی نه تنها ساده تر است بلکه برخی از نگرانی های مربوط به قلم و کاغذ ساده را نیز برطرف می کند.

5. پاشنه کش نامرئی

در حالی که پاشنه‌کش ها سعی می‌کنند قرار دادن پا را در کفش‌هایتان آسان‌تر کنند، با این حال ساده‌ترین راه و ایمن‌ترین نیستند. آنها همچنین جذاب ترین ابزار در خانه شما نیستند، به همین دلیل است که اغلب پنهان می شوند و زمانی که به آنها بیشتر نیاز دارید گم می شوند.

در مقابل، پاشنه‌کش نامرئی چیزی است که شما با افتخار به نمایش می گذارید، دقیقاً به این دلیل که هیچ شباهتی به پاشنه‌کش ندارد. ابزار فولادی ضد زنگ با یک دسته اکریلیک شفاف ترکیب می شود و یک تزئین میله ای زیبا ایجاد می کند که پاشنه کش را از معرض دید پنهان می کند. بدنه فلزی مستحکم و شکل کشیده لنگه کفش نیز باعث می شود که کفش را بدون خم شدن و آسیب به کمرتان به راحتی بپوشید. در نهایت، می‌توانید ابزاری ارگونومیک داشته باشید که دیدن آن نیز زیباست، بطوری که حتی می‌توانید جاکفشی را به عنوان یک قطعه منحصر به فرد از دکوراسیون خانه ببینید.

logo-samandehi