فراخوان ایده برای برنامه پلتفرم معماری LINA

پلت فرم معماری LINA اروپا، به معماری برای مقابله با بحران آب و هوا و محیط زیست کمک می کند. پروژه هایی را ترویج می کند که به تحقق قرارداد سبز اروپا کمک می کند.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد پروژه مشترکی از موزه‌های معماری، دانشگاه‌ها، شبکه‌های تحقیقاتی، بنیادها، سه‌سالانه‌ها، دوسالانه‌ها و سایر سازمان‌های معماری است.

مرکز LINA به دنبال پروژه‌ها و شیوه‌های نوآورانه‌ای است که چالش‌های پایدار و زیست‌محیطی در معماری را با هدف اجرای نهایی برطرف می‌کنند. LINA از طیف وسیعی از پروژه‌ها، نوآوری‌های اجتماعی، شیوه‌های حیاتی، تحقیقات و گمانه‌زنی‌هایی که پیامدهای روزمره، اخلاقی و اجتماعی بحران آب و هوا و محیط‌زیست را مورد توجه قرار می‌دهند، استقبال می‌کند.

معماران، معماران منظر، برنامه ریزان شهری، طراحان، مهندسان، محققان، هنرمندان، متصدیان، و سایر متخصصان خلاق در ابتدای کار خود دعوت و تشویق می شوند تا به فراخوان LINA بپیوندند.

اگر می‌خواهید به طور فعال در توسعه، تحقیق، آزمایش، انتشار یا سایر فعالیت‌هایی که به ساخت و طراحی پایدارتر فضای زندگی و محیط زیست ما کمک می‌کند، مشارکت کنید، میتوانید در این رویداد شرکت کنید.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 12 سپتامبر 2022 (21 شهریور 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi