فراخوان رقابت معماری Gaudi La Coma Artists’ Residences

این رقابت از شرکت کنندگان دعوت می کند تا آثار خود را در رابطه با یک مجتمع اقامتی و آموزشی پایدار هنرمندان با نام "La Coma" ارسال کنند.

به گزارش گالری آنلاین، Antoni Gaud از معروف ترین و محبوب ترین معماران بارسلونا بشمار میرود. آثار این هنرمند در سرتاسر شهر به چشم می خورد ضمن آن که بسیاری از شناخته شده ترین بناهای دیدنی جهان نیز توسط این هنرمند طراحی شده است. از جمله آثار او می توان به کلیسای Sagrada Família اشاره کرد که متاسفانه خود هرگز شاهد اتمام ساخت این کلیسا نشد.

Gaudi با الهام گرفتن از طبیعت و با هدف حمایت از جوامع محلی، تحولی در معماری بشمار می رفت. اصول طراحی Gaudi بسیار جلوتر از زمان خود بوده و یک قرن پیش از آنکه اکثریت مردم متوجه اهمیت پایداری و تأثیر اجتماعی در معماری شوند، این هنرمند آنها را در پروژه های خود لحاظ کرده بود.

رقابت طراحی معماری Gaudi La Coma Artists’ Residences، یکی از برترین رقابت های طراحی، به منظور تجلیل از میراث معنوی Gaudi و با همکاری انجمن Gaudi Knowledge و لابراتوار Gaudi Knowledge برگزار می شود.

این رقابت از شرکت کنندگان دعوت می کند تا آثار خود را در رابطه با یک مجتمع اقامتی و آموزشی پایدار هنرمندان با نام "La Coma" ارسال کنند. این مجتمع در Huesca، اسپانیا بنا خواهد شد و باید از ارزش های طراحی Antoni Gaudi و همچنین اصول پایداری، کاربردی، زیبایی شناسی و نوآوری تبعیت کند.

هیئت داوران به دنبال طرح هایی هستند که قابلیت تبدیل شدن به یک مکان نمادین را داشته و در عین حال توجه و حساسیت خود را نسبت به محیط طبیعی اطراف حفظ کند.


شرکت در این رقابت برای همه آزاد است.

اجرای پروژه به صورت فردی یا تیمی (حداکثر اعضای تیم 4 نفر) امکان پذیر است.

مکاتبه با برگزارکنندگان و اطلاعات ارسالی باید به زبان انگلیسی باشد.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده پروژه، 3 برنده جایزه ویژه و 6 برنده لوح تقدیر توسط هیئت داوران انتخاب خواهد شد.

Buildner (Bee Breeders) در مجموع 10000 یورو جایزه نقدی به برندگان اهدا خواهد کرد.

- نفر اول- 4000 یورو

- نفر دوم- 2500 یورو

- نفر سوم- 1000 یورو

جایزه برگزیده انجمن Gaudi Knowledge و لابراتوار Gaudi Knowledge :1000 یورو

جایزه دانشجویی Buildner :1000 یورو و کارت هدیه ARCHHIVE BOOKS به ارزش 50 یورو

جایزه پایداری Buildner :500 یورو

و 6 برنده لوح تقدیر


مهلت و هزینه ثبت نام:

پیش ثبت نام: 13 سپتامبر 2022 (22 شهریور 1401)

معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 135 یورو

دانشجویان: 105 یورو


ثبت نام نهایی: 14 سپتامبر - 4 نوامبر 2022 (23 شهریور تا 13 آبان 1401)

معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 145 یورو

دانشجویان: 115 یورو


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi