پذیرش دانشگاه Anhalt آلمان

Architectural and Cultural Heritage

برنامه کارشناسی ارشد Architectural and Cultural Heritage با هدف فظ میراث فرهنگی و معماری برای نسل آینده برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، در توضیحات این رشته آمده است:

نیاز به حفظ، نگهداری و بازسازی مکان‌های میراث فرهنگی مبحث جدیدی نیست. ما تلاش می کنیم دانش جدید را توسعه دهیم، سوالات جدیدی را بر اساس زمینه های در حال تغییر مطرح کنیم و در عین حال خود را به بهترین شیوه ها در بخش بازسازی ساختمان مجهز کنیم.

برنامه Architectural and Cultural Heritage در دانشگاه علوم کاربردی Anhalt، تلفیقی از تئوری، طراحی و تحقیقات است و ارتباط نزدیکی با سایت‌های میراث جهانی یونسکو، اداره دولتی حفاظت از بناهای تاریخی در زاکسن دارد.

فرصت های شغلی:

فرصت های شغلی بی شماری برای فارغ التحصیلان برنامه کارشناسی ارشد معماری و میراث فرهنگی وجود دارد. برخی از گزینه‌های محبوب عبارتند از کار به عنوان یک متخصص در پروژه‌های مرمت، مدیریت پروژه برای مکان‌های تاریخی، توسعه مفاهیم برای رویکردی مدبرانه و عمدی به مرمت و حفاظت از بناها/ساختمان‌ها، و کارهای تحقیقاتی ساختمان‌های تاریخی.

دروس اصلی:

- حفاظت از میراث معماری

- باغ های تاریخی

- نظریه معماری

- طراحی شهری

- حفاظت و مواد آلی

- طراحی و شهرهای تاریخی


مدارک لازم پذیرش:

آیلتس : 6.5

تافل88

مدرک لیسانس / کارشناسی ارشد در زمینه معماری، باستان شناسی، تاریخ هنر، مهندسی عمران، جغرافیا، مدیریت تاسیسات، تاریخ، طراحی داخلی، یا فناوری نقشه برداری .(حرفه ای مرتبط مرتبط با حفاظت از میراث فرهنگی را می توان در نظر گرفت.)


شهریه: 1500 یورو در سال (هر ترم طی 2 سال: 750 یورو)

هزینه های زندگی در برنبورگ: 630-1000 یورو در ماه

طول دوره:

تمام وقت: 24 ماه


مهلت ثبت نام برای شروع ترم اکتبر 2022: 15 May - 15 July 2022 (25 اردیبهشت تا 24 تیر 1401)

مهلت ثبت نام برای شروع ترم آوریل 2023: 15 Nov - 15 Jan 2023 (24 آبان تا 25 دی 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi