فراخوان رزیدنسی هنرمندان در سوئد

برنامه رزیدنسی در Nordingrå Konstby سوئد برای هنرمندان تمام رشته ها باز است.


به گزارش گالری آنلاین، هنرمندان در این برنامه کارگاه و محل سکونت دریافت خواهند کرد. برای رزرو اقامت خود، ابتدا دوره زمانی مورد نظر خود را تقویم برنامه ها انتخاب کنید. همچنین رزومه و شرح مختصری از کار خود را به kontakt@nordingrakonstby.se ایمیل کنید. در عرض 24 ساعت پس از ارسال ایمیل از طرف برنامه به شما اطلاع داده میشود که اگر مورد تایید هستید ادامه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

مدت اقامت:

مدت برنامه اقامت دو و چهار هفته است.

محل اقامت در یکی از دو ساختمان دهکده هنری واقع شده است. هر هنرمند دارای اتاق خواب و استودیوی کار خود است. بسته به اینکه کدام استودیو را انتخاب می کنید، ممکن است آشپزخانه و قسمت نشیمن یا آشپزخانه و حمام با حداکثر دو استودیو دیگر مشترک باشد. هر استودیو حدود 20 متر است و دارای میز کار، صندلی و نورپردازی است.

هزینه:

هزینه ها از 2000 کرون (تقریباً 180 یورو) برای یک دوره دو هفته ای در کوچکترین استودیو تا 6125 کرون (تقریباً 550 یورو) برای یک دوره چهار هفته ای در بزرگترین استودیو متغیر است.

در پایان دوره از شما دعوت میشود تا یک نمایشگاه برگزار کنید که برای عموم آزاد است. این یک فرصت عالی برای هنرمند است تا کارهایی را که در طول اقامت انجام شده است نشان دهد و با هنرمندان نزدیک و محلی، هنردوستان و... ملاقات کند.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi