فراخوان طراحی پوستر به مناسبت هفته جهانی کمپوست

کمیته بین المللی هفته جهانی آگاهی از کمپوست (ICAW) هر ساله با برگزاری رقابت طراحی پوستر برای افزایش آگاهی در این زمینه تلاش میکند.


به گزارش گالری آنلاین، موضوع این دوره از رقابت "جوامع پایدار با کمپوست آغاز می شوند!" (Sustainable Communities Begin with Compost!) است.

این موضوع با هدف برجسته کردن کمپوست سازی در جوامع مختلف با هر مقیاسی انتخاب شده است؛ از تولید کننده کمپوست خانگی در حیاط خلوت، تولید کننده های کمپوست محلی، تا تاسیسات بزرگ و همه کسانی که به مزایای فراوان استفاده از کمپوست در خاک پی برده اند. موضوع امسال با الهام از هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد شماره 11 (شهرها و جوامع پایدار: شهرها و سکونتگاه های انسانی را فراگیر، ایمن، انعطاف پذیر و پایدار سازید) برگزیده شده است.

از مدیریت آسمان‌خراش‌ها تا مزارع گسترده ذرت یا جنگل‌های روستایی، کمپوست سازی یک عنصر حیاتی در برنامه مدیریت توسعه منابع پایدار هر جامعه بشمار می رود. کمپوست‌ سازی به جوامع امکان می‌دهد تا زباله‌های خود را مدیریت کرده، فرصت‌های شغلی ایجاد کنند و با کمپوست های محلی، در حفظ خاک های سالم قدم بردارند. این موضوع نشان می‌دهد که با تغییر کاربری زباله هایی که باید به محل دفن زباله ها منتقل شوند، مواد مغذی تازه‌ای برای خاک ایجاد می‌کنیم که زمین را احیاء کرده و غذای سالم‌تری را برای افراد جامعه فراهم می‌کند. کمپوست سازی اقدامی است که صرفنظر از اندازه خانه، باغ یا جامعه همه می توانند در آن مشارکت داشته باشند.

شرکت در این رقابت برای تمام علاقمندان 14 سال به بالا از سراسر جهان آزاد و رایگان است.

شرکت کنندگان فقط می توانند یک اثر ارسال کنند.

طراحی پوستر باید شامل موضوع “جوامع پایدار با کمپوست آغاز می‌شوند!” (Sustainable Communities Begin with Compost!)، تاریخ هفته بین‌المللی آگاهی از کمپوست 2025 به تاریخ 4 تا 10 مه 2025 (۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) و عبارت “International Compost Awareness Week” باشد.

پوستر برنده به هزاران نفر در سراسر ایالات متحده و در سطح بین المللی ارسال خواهد شد.


جوایز:

برنده این دوره از رقابت 500 دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.


مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi