فراخوان رقابت طراحی پوستر و عکاسی

یازدهمین دوره از کنفرانس بین المللی PDP از هنرمندان دعوت می کند تا در نمایشگاه طراحی پوستر و عکاسی این رویداد حضور یابند.

به گزارش گالری آنلاین، این فراخوان برای تمام طراحان حرفه ای، تصویرگران، علاقه مندان به هنر و دانشجویان و همچنین تمام عکاسان حرفه ای و آماتور باز است.

موضوع این دوره از رقابت "جذب" عنوان شده است.

همه هنرمندان شرکت کننده گواهی مشارکت دریافت خواهند کرد. سه اثر هنری سه جایزه دریافت می کنند، به بهترین کار جایزه منحصر بفرد اهدا خواهد شد.

همه چیزهایی که برای شما اتفاق می افتد بلافاصله به چیزی که پیش از آن است، مرتبط است.

- ادراک

همه ما چیزهای مختلف را تجربه می کنیم، که باعث می شود ما منحصر به فرد و معتبر باشیم. همه چیزهایی که شما درک می کنید، مشاهده، شنیدن، مصرف، همه چیزهایی را که در معرض آن قرار می گیرید و همه چیزهایی که به عنوان یک فرد اتفاق می افتد همیشه بر کار شما تأثیر می گذارد.

- جذب

همه چیزهایی که از یک منبع خارج می آید تاثیری بر روند خلاقیت شما دارد. این باعث واکنش شما می شود و در نهایت بخشی از روایت شخصی شما می شود.

- بازتاب

این یک فرآیند آگاهانه است، در عین حال فعال و غیر فعال است. این نشان دهنده نقطه شروع تفکر خلاق، همدلی و درک است. با تعامل با دنیای بیرون، ما بسیاری از فرآیندهای ناخودآگاه را آغاز می کنیم. ما خودمان را تجزیه و تحلیل می کنیم و به طور مستقیم و غیرمستقیم وارد جریانی می شویم که در نهایت ما را به چیزی جدید هدایت می کند: خود جدید ما، مهارت های جدید و درک بهتر یک موضوع خاص.

جذب در این زمینه به معنی حضور و آگاهی از فرآیندهای بسیاری است که شما خودتان را پیدا می کنید و بعضی از آنها به ایجاد آن کمک می کنند.

در این رویداد هر هنرمند میتواند تا سه تصویر ارائه دهد.

این کنفرانس 10 تا 13 اکتبر سال 2019 در Svilara در Novi Sad، صربستان برگزار میشود.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: 15 جولای 2019 (25 تیر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi