فراخوان رقابت چشم انداز / راه حل های برای فردا پایدار

موسسه Die Junge Akademie بیستمین سالگرد تاسیس خود را در سال 2020 جشن می گیرد و میزبان مسابقه آنلاین "دیدگاه ها / راه حل های برای فردا پایدار" است.

به گزارش گالری آنلاین، تمرکز روی یکی از مهمترین مباحث زمانه: تغییر اوضاع و رابطه ما با جهان طبیعی محور این رقابت خواهد بود. این موضوع مسئله پایداری را نیز در پیش رو خواهد داشت.

با برگزاری این رقابت گسترده آنلاین، برگزارکنندگان می خواهند با توجه به این موضوع مهم اجتماعی، تغییر دیدگاه را تحریک کنند و دیدگاه مثبت را جایگزین چشم اندازهای منفی از آینده کنند. این رقابت با هدف ترکیب راه حل های مشخص با چشم اندازهای مثبت: چشم اندازهایی برای یک جامعه پایدار و روش زندگی است.

به دو اثر برتر در دو گروه ایت رقابت مبلغ 3000 یورو اهدا می شود.

گروه های این رقابت به شرح زیر است:

چشم اندازها - طرح های بصری برای جامعه ای که نه تنها به معنای اکولوژیکی و اقتصادی به سمت پایداری گرایش دارند. موضوع پایداری باید الهام بخش همزیستی ما در سایر سطوح اجتماعی، فرهنگی، زیبایی شناسی و ... باشد.

راه حل ها - همه چیز درباره ایده ها برای راه حل های اصلی، برای مشکلات بزرگ یا کوچک مرتبط با پایداری.

اینها همچنین ممکن است ایده هایی باشند که قبلاً عملی شده اند اما شاید هنوز به اندازه کافی جامع نباشند. در هر صورت ، آنها باید ایده های شما باشند.

در پشت این دسته دوم این ایده وجود دارد که راه حلهای فنی و تکنولوژیکی برای یک روش پایدار زندگی ضروری است.

برگزارکنندگان عمدتاً به دنبال فرآیندهای فنی نوآورانه در رابطه با آب و هوا و محیط زیست و ایده های پایدار تر و دوستانه تر از نظر آب و هوا برای حل مشکلات خاص در زندگی و کار روزمره ما هستند.

همه آثار ارسالی باید مرجع روشنی برای مباحث تغییرات آب و هوا، رابطه ما با جهان طبیعی یا پایداری نشان دهند. علاوه بر این، آنها باید به وضوح به یکی از دو دسته "چشم انداز" یا "راه حل" اختصاص داده شوند. یک معیار مهم در هر دو دسته ، اصل بودن آثار است.

از زمان تأسیس Die Junge Akademie ، 20 سال پیش، دانشمندان جوان را از همه رشته ها و همچنین هنرمندان را گرد هم آورده است تا در پروژه های بین رشته ای در آکادمی و جامعه کار کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 31 مارس 2020 (12 فروردین 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi