نسل رویا و تصویر؛ نمایشگاه گروهی تصویرسازی در نگارخانه لاله

نمایشگاه گروهی تصویرسازی (نسل رویا و تصویر) در بردارنده آثار 19هنرمندتصویرگر است که به انتخاب کمال طباطبایی(مدرس هنر و هنرمند تصویرگر) گردآوری و درنگارخانه لاله برگزار خواهد شد.

برخی از هنرمندان در این نمایشگاه آثار خود را با توجه به متون داستانی و روایی شکل داده و برخی دیگر به سفارش خود، و فارغ از وابستگی به متن، به تجسم روایت و احساسات درونی خود پرداخته و یک اثر تصویری مستقل را ساماندهی نموده اند. از ویژگی های آثار، می توان به تنوع نگاه و تکنیکی مختلف حول موضوعات اجتماعی، تخیلی، داستانی، تمثیلی و ... اشاره کرد که برای علاقه مندان حوزه تصویرگری می تواند جذاب و قابل توجه باشد.

نمایشگاه روز جمعه 31 خرداد 1398 از ساعت16 الی 20 با حضور هنرمندان در نگارخانه لاله گشایش خواهد یافت و برای بازدید از 1 الی 18 تیر ساعت 9 الی 13 و 14 الی 18 و پنجشنبه ها تا ساعت 13 به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

هنرمندان شرکت کننده:

لاله آشوری، ریحانه آ لشیخ، هما اسحاقی، هانیه باباربیع، ندا بشرخواه، الهه جوانمرد، محسن حبیبی، مهرنوش خرم، فائقه دوامی، انسیه رمضانیان، عطا سرمست، مژگان سعیدیان، نسیم صلاحی، ملیکا قشقایی، سحرکریمیان، حنانه مل کپور، الهه محمدی، شادی مهدوی و فروغ یعقوبی

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله مراجعه کنند.

logo-samandehi