درخشش کودکان هنرمند ایرانی در مسابقه ˝لیدیسه˝ چک

به نقل از روابط عمومی کانون، در این نمایشگاه که با موضوع "مزرعه، باغ و کشتزار ما" در بخش‌های نقاشی، سفال و عکس برگزار شد، بیش از ۲۷ هزار و ۸۶۸ اثر از ۷۷ کشور جهان شرکت کرده بود.

براساس این گزارش امور بین‌الملل کانون نیز آثار هنری ۱هزار و ۱۵۰ کودک را شامل ۱۹ اثر سفال، ۲۹ قطعه عکس و ۱هزار و ۱۰۲ نقاشی را برای شرکت در این نمایشگاه بین‌المللی در سال ۲۰۱۴ میلادی ارسال کرد.

بر همین اساس محمدسینا سلیمیان عضو ۱۴ ساله مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون یزد موفق به دریافت دیپلم افتخار در بخش سفال این نمایشگاه شد.

هم‌چنین زهرا قائدی ۱۴ ساله و احسان آل مومن ۱۶ ساله هر دو از کانون شهرکرد، فرزانه منشادی و الهام فلاح هر دو ۱۶ ساله از یزد نیز دیپلم افتخار بخش عکس را از آن خود کردند.

در عین حال "آناهیتا محلفی" ۱۵ ساله و "عرفان ابدام" ۱۳ ساله از بندرعباس، "علی اصغر دینانی" ۹ ساله از خراسان جنوبی، "الهه شکل‌آبادی" ۹ ساله از اصفهان، "امیرعلی دادبخش" ۵ ساله از اردبیل، "فاطمه مسعودی" ۱۱ ساله از استان فارس و "احمد آل کثیر" ۱۳ ساله و "عقیل یبارت" ۱۲ ساله هر دو از کانون استان خوزستان نیز توانستند دیپلم افتخار این مسابقه را در بخش نقاشی از آن خود کنند.

logo-samandehi