چه انتظاری باید از هیچ چیز داشته باشیم؟

چالش دربرگیری فضا با توجه به اضطراب‌ها و دردسرهای معاصر در صحنه‌های سورئال از شخصیت های مختلف در آخرین کتاب عکاسی بروک دیدوناتو واکاوی شده است.


به گزارش گالری آنلاین، Take a Picture, It Will Last Longer جامع‌ترین مجموعه از آثار بروک دیدوناتو تا به امروز است که آثار معروف او را گردآوری کرده است. این مجموعه منحصربه‌فرد، عکاسی سورئال این هنرمند مستقر در تگزاس را به نمایش می‌گذارد و ترکیب‌هایی را ارائه می‌دهد که انتظارات از دربرگیری فضا را به چالش می‌کشد. تنه‌ها، پاها و دست‌ها در چیدمان‌های عجیبی در سرتاسر مبل‌ها پیچیده می‌شوند و به زیرشیروانی‌ها صعود می‌کنند. محیط‌های عادی مانند نرده‌های سفید، مزارع ذرت، بیابان‌ها و پیاده‌روها به مکان‌های برخوردهای روان‌شناختی غیرمنتظره تبدیل می‌شوند.

آثار دیدوناتو به خاطر رویکرد بازیگوشانه و در عین حال عمیقش به موضوعات معاصر متمایز است. عکس‌های او با عناوینی مانند «بالا رفتن از زمین، معایب خود را دارد»، «چه انتظاری باید از هیچ چیزی داشته باشیم» و «به درمان رفتم ولی هنوز در الگوهایم هستم» نام‌گذاری شده‌اند و به طور برجسته بر اضطراب‌های معاصر و موضوعات جهانی عشق و از دست دادن تأثیر می‌گذارند.


logo-samandehi