تجسم زمین های بسکتبال سورئال در دره های ماسه سنگی

هنرمند تجسمی NORAH ALSUAIRY ورزش، طبیعت و فناوری را در آثار خود در هم می آمیزد.

به گزارش گالری آنلاین، NORAH ALSUAIRY با الهام از مناظر خیال انگیز AlUla با صخره‌های مرتفع و تپه‌های ماسه‌ای وسیع، مجموعه‌ تصاویری را با استفاده از هوش مصنوعی خلق کرده است. طرح های این هنرمند دیجیتال با تلفیق "ورزش"، "طبیعت" و "فناوری" زمین‌های بسکتبال را در میان دره‌های ماسه‌سنگی صحرای عربستان سعودی که روشنایی آن از طریق عبور نور طبیعی از میان شکاف صخره ها تامین می شود، جای داده است.

هنرمند Alsuairy با الهام از مناظر تماشایی AlUla و علاقه اش به بسکتبال، زمینی را که با محیط طبیعی خود در هم می آمیزد، تجسم می کند. خطوط ناهموار صخره ها بک دراپ شگفت انگیزی ایجاد می‌کنند که بازیکنان فرضی می‌توانند در حالیکه رنگ‌های خاکی صخره ها با زمین بازی ادغام می شود، در طبیعت غوطه ور شده و از بازی لذت ببرند.

زمین های بسکتبال به تصویر کشیده شده با هوش مصنوعی بازتابی از بک دراپ طبیعی است.

این هنرمند می‌گوید: «این پروژه شور و اشتیاق من به ورزش و علاقه شدید من نسبت به محیط زیست شگفت انگیز AlUla را که با قدرت هوش مصنوعی جان گرفته است، به تصویر می کشد.

او با کمک ابزارهای طراحی هوش مصنوعی، چندین طرح مختلف اجرا کرد که در هریک تلفیق زمین بسکتبال با چشم انداز طبیعی را اصلاح کرد. طرح‌های نهایی نتیجه شبیه‌سازی و اصلاحات زیادی بود که تایید می کند طرح های به تصویر کشیده شده نه تنها پاسخگوی نیازهای عملکردی است بلکه تجربه بصری، حسی و عاطفی فضاها را نیز تقویت می کند.


logo-samandehi