نمایش آثار مسعود کشمیری در گالری اُ

مسعود کشمیری هنرمند نقاش که آثارش درگالری اُ روی دیوار رفته، درباره این نمایشگاه که "این تنی که پوشیده‌ام" نام دارد به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من سال‎هاست در زمینه تصویرگری فعال هستم و با نشریات داخلی و خارجی بسیاری همکاری داشته‌ام؛ با این حال نقاشی همواره یکی از دغدغه‏‌های من بوده است. ایده این نمایشگاه را از یکی دو سال قبل داشتم، اما کار اجرایی آن در یک سال اخیر اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۳ تابلو نقاشی اکریلیک روی بوم روی دیوار رفته است اظهار کرد: به دلیل علاقه بسیاری که به ذات نقاشی و به ویژه نقاشی فیگوراتیو دارم تصمیم گرفتم که مجموعه‎ای کار کنم که در میان انبوه آثار فیگوراتیو نکته تمایزی داشه باشد و مخاطب با آن چالشی داشته باشد. به علاوه دادن لذت از دیدن نقاشی به مخاطب نیز برایم بسیار مهم است به همین دلیل به اینکه ایده از نقاشی جلو‌تر بوده و خود را به بیننده عرضه کنم خوشم نمی‌آید.

این هنرمند درباره نحوه کار خود افزود: شاید در این مجموعه قرار گرفتن پیکره در میانه تابلو و استفاده از یک زمینه تخت و یک رنگ موجب شده است که بر موضوع حضور پرتره یا عدم حضور او تاکید شده است و به این ترتیب بیننده تنها خود پیکره را می‌‏بیند. آدم‎های این نقاشی‌ها حامل بسیاری چیز‌ها هستند با این حال به نظر می‌‏رسد که آن‌ها درگیر این بودن و نبودن خود هستند.

مشروح خبر

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi