فراخوان مسابقه فیلم کوتاه مروارید و مرجان


فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) مسابقه فیلم «مروارید و مرجان » را با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ازدواج آسان برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه18، در این مسابقه شهروندان علاقمند می توانند فیلم های کوتاهی که روایت تصویریشان از سبک زندگی ایرانی-اسلامی است و دیدن آن ها می تواند در روش زندگی دیگران موثر باشد و همچنین برخی از سوژه هایی که از میان موضوعات بسیار ساده زندگی است را جهت شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش کلیه سوژه های جالب از فیلم هایی که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی سالم و ازدواج آسان توسط دوربین گوشی همراه و دوربین‌های دیگر خلق شده، مورد قبول و مشمول شرکت در مسابقه است.

هر متقاضی در بخش فیلم می‌تواند ۲ فیلم با حداکثر۱۲۰ ثانیه و به همراه اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی پستی به شماره تلگرام ا09213212503 ارسال و یا در اینستاگرام #khatamfarhangsara بارگزاری نمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا 15 شهریور 1397 است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 17 به فرهنگسرای خاتم(ص) واقع در یافت آباد، شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خ حیدری جنوبی، خ پژاند، بوستان لواسانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66207065 داخلی 114 تماس بگیرند.

logo-samandehi